Новини    29 грудня 2017 19:19

Десятка плодоовочевих України, що полюбили за кодоном


За оцінками ФАО 2017 рік став успішним для плодоовочевого ринку України. Про це заявив економіст департаменту технічного співробітництва продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак під час конференції «Овочі і фрукти України-2017» повідомляє propozitsiya.com

Експерт назвав топ-10 основних видів овочів та ягід, котрі експортуються з України, виглядає таким чином: на першому місці за обсягами експорту знаходяться помідори, далі йдуть баштанні, яблука, картопля, цибуля, капуста, огірки, суниця, черешня, лохина.

«Я впевнений, що найкраще, що сталося з українським плодоовочевим бізнесом за останні 25 років, – це втрата доступу до російського ринку, адже це змусило нас врешті-решт почати підвищувати ефективність виробництва та якість продукції, – зазначив Андрій Ярмак. — Так, за підсумками 9 місяців 2017 року зростання обсягу експорту овочів з України становило 104% порівняно з аналогічним періодом минулого року і сягнуло $43,7 млн», – додав він.

За оцінками ФАО, цього року українським виробникам вдалося істотно розширити географію експорту плодоовочевої продукції. Ключовими ринками збуту стали Індія (35,7%), Білорусь (34,2%), Туреччина (12,3%) та Польща (8,6%).

«В 2017 році українськими яблуками ласували навіть мешканці Скандинавії та Індонезії», – розповідає А. Ярмак.

Ярмак констатує також різке збільшення експорту плодоовочевої продукції до країн Південно-Східної Азії, ЄС та Великобританії. Договір про зону вільної торгівлі відкриває системні поставки продуктів харчування до Канади. В ФАО прогнозують, також стрімкий розвиток виробництва та експорту нішевих культур, серед яких найбільш вигідними, стануть томати, лохина та огірки.

В ФАО порадили виробникам нарощувати поставки не лише овочів, а й продуктів їхньої переробки, тоді доходи від продажу зростуть щонайменше на третину. Також для подальшого успішного розвитку плодоовочевого ринку українським виробникам слід дотримуватися технологій і міжнародних стандартів, шукати нові ринки збуту, вивчати потреби закордонних та українських споживачів, коригуючи під них свої плани.

 

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Вас зацікавить