Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Yangzijiang, найбільший недержавний китайський суднобудівник, очевидно, може запропонувати постачання з кінця 2025 до 2027 року.
Цього року корабельна Yangzijiang Shipbuilding вже здала два 24-тисячники для MSC – MSC Irina та MSC Loreto, які нині вважаються найбільшими у світі, ще замовлено чотири подібні контейнеровози.
CMA CGM, третій за величиною оператор лінійних перевезень, зараз має близько 3,45 млн TEU в експлуатації, з 96 кораблями загальною місткістю 909 035 TEU, які будуються. Його портфель замовлень також є третім за величиною після MSC і Cosco. Згідно з річним звітом французької групи за 2022 рік, вона інвестувала 10,2 мільярда доларів у будівництво 77 контейнеровозів, що працюють на зрідженому природному газі, з яких наразі поставлено 32.
Нагадаємо, французька судноплавна група CMA CGM погодилася придбати 100% Bolloré Logistics за 5 мільярдів євро (близько 5,5 мільярдів доларів США) після ексклюзивних переговорів між двома компаніями.
Компанії, зокрема CMA CGM, розглядають можливість використання біопального на своїх суднах.
Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному пальному.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!