Опублікований на цьому тижні підрахунок короткострокового фінансового колапсу в місцевих ланцюжках поставок фермерів через соціальної дистанції, а також закриття шкіл, ресторанів і фермерських ринків.
Економісти кажуть, що урядові стимули для малих і середніх виробників матимуть життєво важливе значення для підтримки фермерів. Дон Тілмані Макфадден, один із авторів статті і професор Університету штату Колорадо, каже, що важливо визнати, що протягом останніх 20 років дрібні фермери і власники ранчо відігравали важливу роль у створенні місцевих і регіональних продовольчих систем, які доповнили більш широкий національний сектор.
«Ця подія могла б скасувати ці два десятиліття роботи за один сезон, якби ми не замислювалися про те, як розробити політику та програми, які б відповідали тому, як ми будемо підтримувати інші сектори нашої економіки», – говорить науковець.
У рекомендаціях газети дослідники просять, щоб дрібні й середні фермери, що залежать від місцевих жителів і підприємств, були оголошені ключовими активами спільноти, а також інтегровані в програми малого бізнесу, робочої сили і надзвичайних виплат. Вони також виступають за те, щоб Міністерство сільського господарства США прискорило й скасував обмеження на поточні програми для місцевих і регіональних постачальників продуктів харчування.
Читайте: Як програма МетеоЗахист повертає впевненість аграріям
Тілмані Макфадден говорить, що причина цієї відмінності полягає в тому, що більшість програм USDA орієнтовані на потреби більш традиційних ферм, що мають експортні ринки, але гроші одержувачі отримають, скоріше за все, лише через рік.
Економісти також рекомендують уряду допомогти фермерам почати більше працювати в Інтернеті. В умовах, коли держави все більше обмежують взаємодію з клієнтами, перехід на цифровий зв’язок дозволить виробникам підтримувати ці зв’язки і стимулювати продажі.
За словами Беккі Яблонскі, іншого співавтора звіту, для багатьох фермерів, особливо тих, хто має обмежений доступ до широкосмугового зв’язку, це може бути незвіданою територією.
«Вони можуть не мати досвіду роботи з онлайн-замовленнями або платформами продажів, але, маючи стимули для підтримки цього, це може спростити перехід і потім знизити пов’язаний з цим фінансовий ризик», – говорить вона.
Наступні кілька місяців, додає Яблонскі, будуть важкими, але також важливими для виробників, щоб проявити творчий підхід і не розчаровуватися у своїх споживачах.
Джерело: modernfarmer
Нагадаємо, раніше Landlord презентував кейс канадського фермера, якому вдалося обійти карантинні обмеження і тепер він вільно продає м’ясо.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!