Новини / Політика     05 лютого 2020 09:29

Боротьба за Херсонський порт: мінінфраструктури оскаржить зупинку концесії

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій заявив, що його відомство оскаржуватиме судове рішення, яким зупинено процес передачі в концесію морського порту «Херсон».

Про це Владислав Криклій написав на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук.

Прозоро, чесно та з дотриманням вимог законодавства провело Міністерство інфраструктури України конкурси на визначення концесіонерів портів “Херсон” та “Ольвія”, вважає міністр Владислав Криклій.

“Чесна конкурентна боротьба та верховенство права – це те, що потрібно для залучення інвесторів у галузь інфраструктури.
Міністерство інфраструктури забезпечило проведення перших концесійних конкурсів у морських портах Херсон та Ольвія. Все було відкрито, прозоро та з дотриманням вимог чинного законодавства”, – написав міністр у фейсбуку.

Чиновник стверджує: «нам дякували навіть представники компаній, які не виграли».

Владислав Криклій не пояснив причини звернення до суду ТОВ “Спеціальна компанія морський порт Херсон”, що претендувало на участь у конкурсі за концесію морського порту Херсон.

Лише обмежився фразою: “Ми прагнемо залучити у портову галузь концесіонерів, які готові інвестувати у розвиток українських портів та мають ресурси для цього. Якщо навіть відсутні кошти на рахунку, навряд чи це той жаданий інвестор”.

Як відомо, учора, 3 лютого, Шостий апеляційний суд м. Києва своєю ухвалою зупинив дію наказу Міністерства інфраструктури №16 від 21 січня 2020 року про затвердження результатів концесійного конкурсу та затвердження переможця концесійного конкурсу у порту Херсон.

Читайте: Рісойл-Херсон перемогла в конкурсі на концесію херсонського порту

“Міністерство інфраструктури оскаржить це рішення. Сподіваюсь, Феміда пам’ятатиме, що Конституція визначає верховенство права та незалежність суду як головні принципи демократичної держави. Якщо ми хочемо, щоб світові інвестори повірили і прийшли в Україну, саме рівень роботи судової системи буде визначальним”, – написав Владислав Криклій.

Як з’ясувала “Економічна правда”, ТОВ “Спеціальна компанія морський порт Херсон” спочатку була допущена до участі у концесійному конкурсу. Однак, згодом мінінфраструктури передумало.

“Наказом від 17.01.2020 року концесієдавець відхилив претендента від участі в конкурсі та скасував рішення про допущення ТОВ “Спеціальна компанія морський порт Херсон” до участі у концесійному конкурсі”, – повідомила пресслужба мінінфраструктури.

Причиною скасування рішення про допущення компанії до конкурсу нібито стало те, що комісія не отримала підтвердження наявності у ТОВ “Спеціальна компанія морський порт Херсон” ліквідних активів у розмірі, еквівалентному 8 мільйонів доларів США.

Новини за темою:  Україна збільшила експорт органіки до ЄС на 17,4% та увійшла в трійку лідерів

Landlord раніше повідомляв, що компанія “Рісойл-Херсон”, яка виграла конкурс на концесію морського порту в Херсоні, збирається вкласти в модернізацію потужностей $15 млн для того, щоб максимально задіяти потенціал річки Дніпро й створити на базі порту логістичний хаб.

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також