Фонд державного майна готує новий аукціон з приватизації єдиного майнового комплексу ДП “Білгород-Дністровський морський торговельний порт (МТП)”. Це буде вже п’ята спроба продати актив, адже призначені на 6 та 14 червня цього року приватизаційні аукціони із продажу ЄМК ДП “Білгород-Дністровський МТП” за ціною 184,9 млн грн не відбулися через відсутність заявок учасників.
Про це повідомляє “Бессарабія INFORM”, посилаючись на в.о. директора держстивідора Оксану Кіктенко.
Як нещодавно повідомила Кіктенко, вже відбулося засідання аукціонної комісії з продажу ЄМК ДП “Білгород-Дністровський морський торговельний порт”. Найближчим часом буде названа дата аукціону.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Нагадаємо, що найперший приватизаційний аукціон, запланований на 3 березня 2023 року, не відбувся через відсутність заявок. Повторний аукціон, на якому ціна активу зросла до 220 млн грн із початкових 93,7 млн грн, відбувся 13 березня 2023 року. Однак переможець з невідомих причин не оплатив лот і втратив гарантійний внесок та право брати участь у торгах за цей обʼєкт.
Білгород-Дністровський МТП розташований на західному березі Дністровського лиману, розміщується на 59 га основної виробничої території порту та понад 5 га території портового пункту Бугаз у селищі Затока. Підприємство спеціалізується на перевантажені лісних вантажів, мінеральних добрив, залізорудних окатків, металопродукції та зернових вантажів. Захід суден здійснюється підхідним каналом морської частини Дністровсько-Царгородського гирла довжиною 1,5 км і Дністровсько-Лиманської частини — 14,5 км, глибина підхідного каналу — 3 метри (паспортна — 3,5-4,5 метра).
До складу порту також входять дев’ять суден, чотири тепловози, 18 портальних кранів, 47 транспортних засобів тощо.
У квітні 2022 року ДП “Білгород-Дністровський МТП” розпочало роботу у форматі транспортно-логістичного центру до відкриття Чорного моря для судноплавства.
До повномасштабного російського вторгнення Кабінет міністрів планував приватизацію державних стивідорних компаній, які працюють у трьох малих морських портах України. Зокрема, конкурс на приватизацію ДП “Білгород-Дністровський МТП” планувалося оголосити у першому кварталі 2022 року. У травні 2021 року його майно було передане під управління ФДМ.
Нагадаємо, призначений на 3 березня перший аукціон з приватизації майнового комплексу Білгород-Дністровського порту на Одещині не відбувся через відсутність заявок.
Після другого аукціону компанія “Укрдонінвест” бізнесмена Віталія Кропачова не заплатила за Білгород-Дністровський морський торговельний порт, який вона збиралась приватизувати і таким чином втратила право набуття активу.
Аукціон з приватизації майнового комплексу ДП “Білгород-Дністровський морський торговельний порт”, призначений на 6 червня, не відбувся через відсутність учасників.
Останніми роками Білгород-Дністровський порт працював зі збитками в межах 24 -29 млн грн на рік, але у 2022 році йому вдалося вийти на мінімальний прибуток 63 000 грн. Дохід при цьому збільшився у 22 рази – до 36,9 млн грн.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!