Про це повідомляє Forbes.
Стартап із Сан-Дієго TuSimple готується дати бій найбільшим американським компаніям у боротьбі за домінування на ринку безпілотних вантажоперевезень обсягом $ 700 млрд.
Читайте: На дорогах України випробують мережу 5G
Автономні вантажівки можуть стати комерційно вигідними через брак водіїв: за даними Американської асоціації вантажоперевізників, дефіцит водіїв вантажівок становить 60 тис. осіб на рік.
Можливості
Співзасновник TuSimple Сяоді Хоу, 34-річний програміст із Китаю, підключив до стартапу із Сан-Дієго $178 млн при оцінці в $1,1 млрд. Гора грошей дозволяє компанії швидше розширювати автопарк. І сьогодні в ньому вже 15 вантажівок Peterbilt і Navistar, тож наразі TuSimple може запропонувати клієнтам більше автомобілів для перевезення товарів, ніж будь-який конкурент.
TuSimple має також технологічне лідерство. Головна перевага компанії на сьогодні – сприйняття безпілотниками інформації в радіусі 1000 м.
Хоу розробив програмне забезпечення спеціально для управління вантажівками, використовуючи deep learning («глибоке навчання») – новітній інструмент, який вчить машини розпізнавати об’єкти й реагувати на них. Він переконаний, що це дозволить TuSimple обігнати навіть Waymo.
Компанію Waymo намагаються наздогнати десятки технологічних гігантів, стартапів і глобальних автовиробників. Але більшість програм безпілотного водіння все ще на стадії експерименту і зможуть стати повноцінним бізнес-напрямом не раніше ніж через 5 років.
План Хоу полягає в тому, щоб відправляти безпілотні вантажівки на великі відстані між складами, віддаленими від великих міст, а потім переносити вантажі на менші автомобілі, які вже під керуванням людини здійснюватимуть місцеві доставки.
Перспективи
Наприкінці 2018 р. TuSimple закрила раунд фінансування на $95 млн, наданий китайською компанією Sina Corp. і Composite Capital Management. У подальшому Хоу сподівається залучити більше грошей.
Виручка від поїздок, які почалися минулого літа і здійснюються переважно в межах Аризони, в минулому році склала менше $100 тис.
У червні компанія розширює автопарк до 50 машин, тож у другій половині 2019 р. очікують збільшення виручки від платних поїздок до $1 млн у місяць.
Обмеження на безпілотні автомобілі, встановлені в окремих штатах, не дозволяють TuSimple перевозити комерційні вантажі від узбережжя до узбережжя: зараз безпілотні автомобілі дозволені тільки в деяких штатах, зокрема в Аризоні й Техасі.
Landlord раніше повідомляв про те, що в Україні не пізніше як через рік збудують автобан на 4 смуги, який з’єднає портові міста Маріуполь, Бердянськ, Херсон і Миколаїв.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!