Про це повідомляє Zernovoz.in.ua.
Збільшилася кількість автотранспортування в напрямку морських портів Миколаєва та Одеси. Часто це було пов’язано з переорієнтацією потоку вантажівок із залізниці на магістралі.
2018-й рік характеризувався також активізацією гравців ринку в окремі сезони. Через нестачу локомотивної тяги в пікові сезони зростала кількість пропозицій від вантажоперевізників та відповідно – знижувалася ціна. Вартість на перевезення середніми партіями по 1 тис. тонн на відстань 690 км була в діапазоні 1038-1184 грн/т.
Читайте: Експерт назвав 3 причини, чому здорожчає перевезення зерна залізницею
Найбільше перевозили кукурудзу. Особливо попит на автоперевезення цієї культури активізувався в грудні 2018-го та на початку 2019-го. Кукурудзу здебільшого везли з Полтавської і Черкаської областей до Миколаївського порту – для подальшого експорту.
На другому місці за об’ємами перевозки – насіння соняшника. У грудні минулого року його найбільше везли з Чернігівської та Дніпропетровської областей до Кіровограда та Одеси. Обсяги вантажів усередньому становили 3-5 тис. тонн. Вартість – 600 грн/т.
Також зростав запит на сезонні перевезення сої, шроту і висівок.
Як раніше повідомляв Landlord, Укрзалізниця внесла коригування в проект свого фінплану, якими передбачено враховувати при змінах тарифів на вантажоперевезення індекс цін виробників 14,2% – показник, оприлюднений Держстатом за 2018 р. При цьому компанія ініціює автоматичну індексацію тарифів на рівень ІЦВ.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!