ASTARTA виводить на український ринок новий бренд

Агропромхолдинг АСТАРТА виходить на український ринок з новим брендом ASTARTA Select, під яким пропонує агровиробникам перевірені на власному багаторічному досвіді насіння та комплекс агрономічних послуг. Про це стало відомо 13 вересня під час дня поля Astarta Select у Полтавській області.
Astarta Select об’єднає в собі три напрямки: насінництво пшениці та сої, агрохімічне обстеження ґрунтів та науково-дослідницьку діяльність. Кожен із цих напрямків вже успішно працював суто на забезпечення виробничих потреб АСТАРТИ, але тепер агропромхолдинг готовий поділитися своїми доробками та досвідом із діючими та потенційними партнерами.
«Астарта» має давню традицію вирощування насіннєвої продукції – сортів сої та пшениці – для власних потреб. Ми багато років повністю забезпечуємо себе насінням даних культур, а це ресурс для десятків тисяч гектарів товарних посівів. Наразі настав момент, коли ми досягли того рівня розвитку технологій вирощування та доробки насіннєвого матеріалу, який дозволяє нам розширити цей напрямок діяльності та поділитися своєю експертизою на ринку», — розповідає про це рішення директор «Астарта-Селекція» Олександр Пилипенко.

«Наші виробничі потужності дозволяють вже пропонувати партнерам 5-8 тис. тонн насіння на рік із можливістю збільшення до 15 тис. тонн у найближчі роки. При цьому ми, як і раніше, будемо постачати насіння на всі господарства АСТАРТИ. Сьогодні ми вже формуємо товарні партії насіння озимої пшениці, у жовтні-листопаді
почнемо готувати насіння сої».
Вихід нового бренду ASTARTA Select це не тільки додатковий бізнес стимул, але й розширення партнерської мережі для взаємного збагачення досвідом та кращими агрономічними практиками — вбачає менеджмент компанії.