Агрохолдинг МХП, найбільший виробник курятини в Україні, за необхідності надає своїм комерційним партнерам фури-рефрижератори з працюючими електричними генераторами, що дає змогу не допустити псування харчових продуктів у торговельних точках під час припинення подачі електроенергії.
Такі заходи можуть застосовуватися для понад 1,3 тис. точок продовольчого ритейлу у всій Україні, які реалізують продукцію МХП, передає “Інтерфакс-Україна”.
“Звісно, відключення світла в різних регіонах впливає на роботу наших торговельних точок. Ризик очевидний: без світла не працюють холодильники, і продукція може зіпсуватися. Щоб такого не сталося, ми за необхідності надаємо партнерам-франчайзі наші фури-рефрижератори, в які завантажуємо продукцію з торговельних точок та підключаємо їх до генераторів”, – зазначила пресслужба.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Насамперед бізнес має допомагати українській енергосистемі вистояти в умовах обстрілів української енергетичної інфраструктури військами РФ.
“У всіх мережах МХП (“Наша Ряба”, “М’ясомаркет”, Döner Market) ми скорочуємо споживання електроенергії та відмовляємося від підсвічування рекламно-світлових приладів. Крім того, франчанзингова мережа “М’ясомаркет” є новим проєктом компанії (перший магазин відкритий у 2020 році), тому необхідне для їх функціонування обладнання відповідає найвищим вимогам енергоефективності, що дає змогу споживати менше електроенергії”, – уточнила пресслужба.
Вона також нагадала, що МХП на рівні всіх бізнес-процесів ставить однією з головних цілей щорічне скорочення енергоємності технологічних процесів та виробництва кінцевої продукції.
Довідка. МХП — найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj.
Агрохолдинг розвиває за франчайзингом такі формати, як “М’ясомаркет”, традиційні магазини “Наша Ряба”, гастростудії “Секрети Шефа” і точки продажу шаурми.
МХП у 2021 році отримав $393 млн чистого прибутку проти $133 млн чистого збитку у 2020 році, при цьому його виторг зріс на 25% – до $2,37 млрд.
Нагадаємо, МХП, закінчила перше півріччя 2022 року (період січень-червень) зі збитком у 89 млн доларів США. За перше півріччя 2022 року компанія перерахувала до бюджету понад 2 млрд грн податків.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!