Про це повідомляє EastFruit.
Міністерство мотивує ритейлерів продавати свіжу продукцію в упаковці, яка продовжує термін зберігання, і знизити таким чином обсяги харчових відходів. У рамках пілотної програми мережі повинні упаковувати томати, огірки, солодкий перець, баклажани, кабачки, яблука, груші, банани, персики, нектарини, авокадо і мандарини.
Читайте: Бізнес знову перевірятимуть: вступає в силу постанова КМУ
Мінсільгосп Ізраїлю розраховує, що програма з упаковки овочів та фруктів скоротить втрати продукції на 10–15% у торгових мережах і на 20–25% вдома у споживачів.
Повідомляється, що на сьогодні ритейлери втрачають у середньому 15–17% свіжої продукції, а споживачі – близько 40% придбаних овочів і фруктів. Найбільше у відходи йде бананів (17%), томатів (16%), огірків (15%).
Критерії визначення ритейлера, який отримає грант:
- Готовність до впровадження упаковки з максимальним ступенем подальшої переробки або повторного використання
- Готовність викуповувати у споживачів використану упаковку
- Готовність до вжиття заходів щодо збільшення терміну зберігання продукції за рахунок вибору пакувальних рішень і установки спеціалізованого обладнання (зокрема охолоджуваних вітрин)
- Здатність запропонувати споживачам нові способи збереження продукції в домашніх умовах.
Landlord раніше повідомляв про те, що в магазині NU Grocery в Канаді почали продавати продукцію без будь-якої упаковки. Щоб скоротити використання одноразових пакетів, споживачам пропонують контейнери для сипучих продуктів і розігрітий бджолиний віск для сиру.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!