Новини

В Азії зацікавились українськими солодощами

Покупців з Гонконгу, Китаю й Південної Кореї зацікавили українські солодощі. Йдеться про шоколад та ірис, але попит є і на іншу продукцію.

«Секрет успіху – в смакових властивостях українських солодощів, а також високих стандартах виробництва», – каже Анастасія Павлюк, представник Ради з експорту продовольства (UFEB).

В рамках поїздки на виставку HKTDC Food Expo, яка нещодавно проходила в Гонконгу, кожна з українських компаній напрацювала до 50 ділових контактів. Покупців шукали «Малбі Фудс», «Бісквіт-Шоколад» та «Кріоліт-Дніпро».

За інформацією UFEB, в Азії можна знайти імпортера фактично для будь-якої кондитерської продукції. Потрібно лише враховувати споживчі вподобання покупців. Для Китаю шоколад – сезонний та дорогий продукт, імпортери цікавляться невеликими батончиками і тільки з вересня по березень. Південна Корея віддає перевагу повноцінним плиткам шоколаду, частіше – чорного та екстрачорного.

Торік експорт шоколаду та виробів із какао упав на 14%, до 58 500 тонн. Найбільші покупці продукції українського виробництва – Казахстан, Білорусь та Грузія.

Українці споживають 2 кг шоколаду на рік. Це вдвічі менше, аніж у Європі, де щороку з’їдають по 5-6 кг шоколаду.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку