Агролайф / Відпочинок     18 лютого 2019 18:28

Лендлорду на замітку: вміння визнавати свої слабкості – позитивна якість сильного керівника

Найефективніший стиль лідерства – це поєднання жорсткості й людяності. Експерти з управління стверджують, що керівник може і повинен визнавати свої внутрішні страхи та сумніви. Боятися – це нормально, оскільки в цьому закладено стимул не стояти на місці, а діяти.

Про це повідомляє Forbes.

Чи має керівник бути титаном?

Базово ми боїмося двох речей: зробити помилку або бути відкинутим, неприйнятим. Існує думка, що лідер – це сильна і впевнена в собі людина, на обличчі якої лише зрідка з’являється тінь сумніву.

Більшість керівників намагаються ховати свої страхи, проте психологи запевняють, що страх – це нормальне почуття і воно дає стимул для розвитку. Рішення, що допомагає боротися з внутрішнім страхом, – допустити, що ти зробив цю саму помилку, визнати факт того, що сталося, і наступні твої дії будуть спрямовані на те, щоб цю помилку виправити.

ЧитайтеРинок землі, держдотації та боротьба з рейдерством – що обіцяють аграріям кандидати в президенти

До сяючих божків не підходять із земними питаннями

Якщо ви як керівник випромінюєте лише бездоганність, складно очікувати, що ваші підлеглі приходитимуть до вас з ідеями і своїм баченням розв’язку проблем, які назрівають. Тож, щоб побудувати команду на довірі, потрібно почати з себе.

Головне питання: наскільки ви готові в очах інших – колег, підлеглих і навіть клієнтів – стати людиною, зі своїми помилками і слабостями? Це зовсім не означає панібратства й необхідності виносити на публіку дуже особисті речі. Це якраз про вибудовування кордонів, розуміння, хто є нашим співрозмовником, і коли потрібно показувати йому свою людську сторону.

Слабкі сторони

  • З одного боку – не вони приводять нас до успіху.
  • З другого боку – допомагають створювати сильні зв’язки з оточенням, які дають енергію рухатися далі й забезпечують довіру.

Зійти з постаменту

Все сказане вище не означає, що треба впадати в крайність – штучно ставати гіперчутливим, починати чогось боятися, розповідати співробітникам про свої проблеми, і це зробить вас кращим керівником.

Бути людиною означає, що якщо ви не стоїте на постаменті, то простіше дивитися в очі оточенню і переживати власні провали й невдачі.

Landlord раніше повідомляв про те, що Білл Гейтс рекомендує прочитати 185 книг для успішного бізнесу.

Фото: Getty Images

Читайте також