Агролайф / АгроАрт     31 липня 2021 18:34

«Агро — це щось космічне»: як український бренд одягу популяризує сільське господарство

«‎OZYMI»‎ — це новий бренд одягу, який популяризує аграрну галузь. Створили його три дівчини, студентки Національного університету біоресурсів і природокористування України.‎ Засновницям бренду (Дар’ї Чорній, Анжеліці Кошевій та Анні Кравчук) усього по 22 роки, але їхній бізнес уже успішно зарекомендував себе.

Журналісти SAPIENZA.MEDIA поспілкувалися з власницями «‎OZYMI», пише SEEDS.

— З чого все почалося? Як з’явилася ідея заснування бренду?

— Почалося все з великої любові до агро, — розповідає Анжеліка Кошева. — Я в агросередовищі з дитинства. Ставлюся до цього як до великого, потужного, необхідного всім нам. Що ж до бренду «‎OZYMI»‎, то ця ідея з’явилася в нас на парах в університеті. Таким чином ми хотіли якось особливо продемонструвати свою любов до аграрної галузі, своє бачення.

За допомогою футболок бренду ми позиціонуємо ідею, що агросектор — це космос, у ньому працюють космічні люди, вони потребують космічних знань. Агро — це щось велике, космічне, його масштаби важко осягнути.

Співзасновниця бренду Анна Кравчук додає: «‎Часто говорять, що українські аграрії мислять вузько, або обмежені своїм професійним напрямком. Ми вважаємо їх високопрофесійними людьми, тому ставили собі за мету зробити для них стильний, зручний одяг, який не лише виражатиме їх індивідуальність, а й демонструватиме належність до ремесла, професії. Ми дійсно віримо, що за агро — майбутнє. І такий одяг дійсно матиме попит»‎.

— Ми хотіли бути корисними, — говорить Дарія Чорна.

— У чому особливості одягу бренду «‎OZYMI»?

— Ми використовуємо натуральні матеріали для наших виробів. Ескізи для вишивки малюємо вручну та переносимо на обладнання для машинної вишивки. Вже випустили другу колекцію. з’явилися футболки з написами, — говорить Анна Кравчук.

Читайте також: Рослинні протеїни та м’ясо в пробірках: як може змінитися агросфера в майбутньому

— Звідки залучили стартовий капітал?

— Це були власні кошти, — зазначає Анжеліка Кошева.

— Крім коштів вклали багато власної праці, адже намагалися зробити проєкт креативним і якісним, — додає Анна.

— Хто створює ідеї для принтів? Звідки з’явились такі концепти, як космонавт із бджілкою?

— Загальна наша ідея: агро — це космос. Ми передаємо цю історію в кожному зображенні. Створюємо дизайн малюнків разом, командою. У нас є загальне бачення того, яку б ідею ми хотіли донести. Кожна футболка розказує певну історію. Потім ми цю історію переносимо на зображення. У нашій команді є художниця, — говорить Анжеліка.

— Перша наша футболка називається [поле], що несе сенс: «‎Хліб — усьому голова»‎. На ній зображений космонавт у пшеничному полі. Малюнок, зокрема, символізує передачу аграрних традицій від покоління до покоління — зв’язок поколінь, — зазначає Анна Кравчук.

— Ще, наприклад, є футболка [бджола], — додає Анжеліка. — Ми називаємо її футболкою працелюбності. Вона символізує любов до роботи, завзятість, з якою працюють бджоли. Іще є зображення [ соняхи ]‎. На ньому космонавт запалює соняхи, вкручуючи лампи у квіти. Ми називаємо цей одяг «футболка про менторство‎». Ми її присвячуємо всім менторам, людям, які нам допомагають: це і викладачі, й фермери. Програма «‎Агрокебети»‎ нам забезпечує практику в кращих агрохолдингах України. Частина наших менторів — саме з цих програм.

— Надалі ми хочемо розширити свої межі. Вже почали виготовляти футболки з принтами на тваринницьку тематику. Наприклад, є принт [чорно-ряба]‎, де зображена корова, яка стоїть на нашій планеті. Ідея в тому, що поки корова на Землі — є їжа на столі, — додає Анжеліка.

Раніше Landlord повідомляв, що частина депутатів Верховної Ради створила міжфракційну «Аграрну раду» для розвитку агропромислового комплексу та сільських територій.

Читайте також