Про це повідомляє прес-служба АМПУ.
Відзначено, що рішення прийнято за підтримки Мінінфраструктури України та в тісній співпраці з Регіональною філією «Одеська залізниця» і Дирекцією з організації взаємодії портів і припортових станцій АТ «Українська залізниця».
Читайте: Агрохолдинги готові вкладати по 57$ млн у розвиток елеваторів
Також переглянуто плани формування вантажних поїздів і тарифні відстані перевезення шроту зі станцій Запоріжжя-Ліве, Передавальний до Херсонської філії АМПУ, без заїзду на станцію Миколаїв. Очікується, що введені зміни забезпечать порту Херсон стабільну роботу і рівні конкурентні умови з Миколаївським морським портом.
Як повідомляв Landlord, щоб наростити вантажопотік до морських портів Бердянська, Маріуполя та Херсона і забезпечити їх безперебійну роботу, розроблено алгоритм надання додаткової знижки на формування залізничних тарифів для окремих видів вантажів у ці порти і з них.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!