Про це Валерій Ткачов написав у коментарі в Facebook.
Менеджер Delta Wilmar навів 5 фактів, які, на його думку, спростовують інформацію Укрзалізниці:
- Маршрутні лінійні елеватори відвантажують і у святкові дні.
- Фактично Укрзалізниця не здатна забезпечити порожнім рухомим складом навіть маршрутні лінійні елеватори (це всього 50-70 лінійних елеваторів, я навіть не кажу про інші 700).
- Планування з маршрутних відправок учасники зернового ринку проводять систематично (подекадні плани є) … Але через брак порожніх вагонів і відставання від плану на більш ніж 14 днів, УЗ анулювала узгоджені плани з маршрутів на цілу декаду (проміжок часу в 10 днів – ред.).
- Інформація УЗ про наявність порожніх вагонів під навантаження не відповідає дійсності. Вагони стоять на припортових залізничних станціях не вивантажені, а в систему заводяться, як порожні (радянські приписки).
- Простій зерновозів дійсно є, але через відсутність локомотивів в УЗ. Багато залишених складів.
Читайте: 4000 замість 8000 грн: реальна ціна на оренду зерновозів від Укрзалізниці
Раніше в Укрзалізниці заявили, що зерновози простоюють на станціях, очікуючи навантаження. Вантажовідправники ігнорують роботу у святкові дні, через що може з’явитися раптовий ажіотаж на зерновози наприкінці січня.
Фото: Shatterstock
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!