
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
Експеримент стартує на початку березня, його проводитимуть на деяких портах регіональної філії «Одеська залізниця» та станціях Кривий Ріг-Головний, Інгулець та Шмакове філії «Придніпровська залізниця».
Принцип:
- Піввагони накопичуватимуться у маршрут з рухомого складу різних власників.
- Керуватиме процесом Укрзалізниця.
- Після формування маршруту вагони відправлятимуться на станції навантаження.
Переваги:
- ефективне використання інфраструктури на станціях зародження порожнього вантажопотоку;
- запобігання утворенню черг;
- скорочення термінів формування складів;
- поліпшення використання вантажного парку.
Читайте: Хто з аграріїв отримає компенсацію за придбані вагони і яке зерно можна ними перевозити
Для підвищення ефективності перевезення зернових вантажів у подальшому Укрзалізниця має намір використовувати таку схему і до керування рухом зерновозів.
Landlord раніше повідомляв про те, що Укрзалізниця на електронних торгах за весь час зуміла здати в оренду 2562 вантажні вагони. З них – 1087 хопер-зерновозів та 1475 піввагонів.