Новини / Аналітика     11 вересня 2018 09:37

Як аграрній компанії з українським досвідом вийти на ринок ЄС

Український досвід у Європі: підкоривши український ринок, Agrostudio Group впроваджує свої рішення у Польщі

Які вітчизняні рішення затребувані на польському ринку та чим Польща приваблива для виробників та експортерів зернових і олійних культур, розповідає директор представництва Agrostudio Group у Польщі Анджей Копчак.

В агросфері наразі досить багато виробників та експортерів зернових, олійних культур. У чому перевага Agrostudio Group Poland?

Компанія Agrostudio Group поєднує в собі виробничі, логістичні та торговельні потужності. Саме виробничі потужності розташовані на півночі України, у сприятливих кліматичних зонах для вирощування зернових та олійних культур. Ми не тільки є постачальниками зернових та олійних на умовах СPT, FOB у порти Чорного моря, а й займаємо досить сильні позиції з торгівлі продуктами переробки на ринках Європейського Союзу, Білорусі та Балтійських країн.

Коли Agrostudio Group вийшла на польський ринок?

Agrostudio Sp. Z o.o. відкрилася у 2012 році як частина Групи для розвитку торгівлі з європейськими країнами. Вирішальним фактором була близькість кордону між Україною та Польщею.  Тож у першу чергу Польща — це мінімізація логістичних витрат.

По-друге, польські компанії неохоче працюють напряму з українськими, існують певні ризики з оплатою. Крім того, польський ринок досить розвинутий, де є постійний попит, зокрема і продуктів переробки олійних культур. Польща також слугує як своєрідний логістичний коридор для поставок до інших країн — Німеччини, Австрії, Словаччини, Чехії тощо.

Які поточні результати діяльності польського офісу?

Agrostudio Sp. Z o.o. — надійний партнер і постачальник найбільших переробних підприємств на польському ринку, що експортує соєвий шрот та інші продукти переробки. Також ми експортуємо до Польщі зернову та олійну групу товарів — ріпак, кукурудзу, сою, жито, тритикале, пшеницю тощо.

Ми просуваємо не-ГМО продукти на європейський ринок. Наступним кроком будуть органічні продукти, оскільки Європа з кожним роком звертає на них все більше уваги.

Новини за темою:  Апокаліпсис на українських полях: черешня — 549 грн, меду немає, полуниця гниє через негоду

Зараз ми розвиваємо торговельний напрям. Інші напрями, такі як зберігання, логістика, поки у проектах. Ми орендуємо склад для зберігання і перевалки товару на станції Ізов, що на українсько-польському кордоні. Це дає змогу накопичувати партії товару для подальшого продажу. Крім того, компанія Agrostudio Group має статус постачальника за міжнародними стандартами GMP+ та ISCC.

Текст: Дар’я Герман