Новини / Рослинництво     04 лютого 2019 12:41

Виробників кукурудзи у США обурила нова реклама Bud Light

Bud Light випустила новий рекламний ролик для своєї продукції, в якому виставляє як перевагу те, що для виготовлення пива компанія не використовує кукурудзяний сироп. Ролик викликав негативну реакцію в американських фермерів.

Про це повідомляє на свої сторінці у Твіттер відомий американський оглядач агроринку Карен Браун.

У новій рекламі король Bud Light подорожує світом, щоб відвезти кукурудзяний сироп виробникам пива Miller Lite та Coors Light, та наголошує, що пиво Bud Light варять без кукурудзяного сиропу.


ЧитайтеЗа кращий стартап на конкурсі Zerno Challenge дають €15 000

Асоціація виробників кукурудзи США (National Corn Growers Association) написала твіт у відповідь Bud Light, в якому підкреслила, що американські фермери розчаровані: Bud Light не повинна була рекламувати свою продукцію в такий спосіб – через антирекламу кукурудзяного сиропу.

Landlord раніше повідомляв про те, що в Берліні на агроярмарку «Зелений тиждень 2019» Україна представляла крафтове пиво, вино, сири та мед від українських виробників користувалися особливим попитом.

Читайте також