
Про це чиновник повідомив на своїй сторінці у Facebook.
Міністр наголосив на важливості даного законопроекту, адже річкові перевезення вважаються одними з найдешевших. Тож їх розвиток є прерогативним і вкрай необхідним як для бізнесу, так і для держави вцілому.
“Відновлення ефективних внутрішніх водних шляхів – один із основних пріоритетів і першочергових завдань, поставлених Президентом. Ми знаємо про пропозиції бізнесу щодо цього проєкту та будемо спільно його доопрацьовувати під час підготовки до другого читання. Цей закон вкрай потрібен, адже без нього не відбудеться реформа річкових перевезень”, – відзначив Криклій.
Читайте: В Україні міліють річки та озера – як це вплине на агросферу
Що дозволить прийняття цього закону в цілому?
- зробити Дніпро потужною транспортною артерією і запровадити ефективну річкову логістику в Україні;
- збільшити потік вантажів до 30 млн тонн на рік;
- створити Державний фонд розвитку внутрішніх водних шляхів для забезпечення належного технічного
- стану судноплавних шлюзів на Дніпрі, понад 75% з яких зараз зношені;
- розвивати пасажирські річкові перевезення, у тому числі, міжнародні;
- стимулювати суднобудування, відновити українські підприємства та створити нові робочі місця для людей;
- лібералізувати ринок, допустивши судна під іноземним прапором, та стимулювати міжнародну торгівлю;
- розвивати водний шлях між Україною та Білоруссю Е-40, який зможе дати додаткові 7 млн тонн вантажів на рік на Дніпрі;
- провести дерегуляцію галузі шляхом запровадження безкоштовного проходження шлюзів та часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах;
- спростити адміністративні процедури при реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів;
- імплементувати європейські норми, а також залучити нові іноземні інвестиції.
Відзначимо, раніше генеральний директор компанії «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський розкритикував Міністерство інфраструктури України за законопроект «Про внутрішній водний транспорт», назвавши його зрадницьким і некомпетентним.