В Україні об’єдналася спільнота Agro Marketing Club для аграрних маркетологів

В Україні створили Agro Marketing Club – професійну спільноту маркетологів та комунікаційників аграрної галузі, мета яких – розвиток високотехнологічного сільського господарства, повідомляє AgroPolit.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Ініціаторами проекту стали:
- Святослав Ткаченко – керівник і маркетолог Agro Marketing Agency
- Наталія Кулаковська – директорка з маркетингу KMZ Industries
- Руслана Загній – керівник департаменту маркетингу та комунікацій DroneUA.
Клуб створили для розвитку аграрного маркетингу в Україні, обміну досвідом, підвищення кваліфікації та розширення професійного спілкування. Спільнота запрошує до співпраці всіх, хто в агро відповідає за аналітику, просування, комунікації, digital, дизайн, або медіа. Приєднатися можна за посиланням.
Ідею клубу, який би об’єднав аграрних маркетологів, я виношував в собі років п’ять, а може й більше. Чомусь постійно здавалося, що її втілення не на часі. Але, як виявилось, я не один такий, є однодумці. Поспілкувавшись, ми вирішили, що годі чекати, час втілювати. Саме так було організовано Agro Marketing Club. Це важлива та актуальна ініціатива, яка сприятиме розвитку аграрного сектору України, – зазначив Ткаченко.
Нагадаємо, Верховна Рада України ухвалила за основу проєкт Закону “Про електронні аграрні розписки” (№9266).
Міністерство аграрної політики та продовольства України створило електронний кабінет запитів на бронювання військовозобов’язаних. Портал створено для спрощення процедури подачі документів та пришвидшення обробки заяв на бронювання військовозобов’язаних працівників підприємств, установ і організацій агропромислового комплексу.
Анна Лиса