Новини / Логістика     16 січня 2022 08:45

В порту «Ніка-Тера» обробили 4,6 млн тонн зернових

Порт в першу чергу сфокусований на задоволенні запитів клієнтів з АПК

У 2021 році вантажообіг порту «Ніка-Тера», що входить до Group DF, зріс з 7,3 млн тонн до 7,6 млн тонн. Порт переробив 6,9 млн тонн експортних вантажів, 506 тис. тонн імпортних вантажів, 226 тис. тонн транзиту та каботажу. Про це повідомляє пресслужба Group DF.

Структура перевалки виглядала наступним чином:

  • зернові, зернобобові, олійні культури та продукти їх переробки — 4,6 млн тонн (61% від загального обсягу перевалки);
  • навалочні вантажі відкритого зберігання — 2,1 млн тонн (28%);
  • наливні вантажі — 490 тис. тонн (6%);
  • добрива — 377 тис. тонн (5%).

У 2021 році кількість оброблених суден зросла з 409 до 453 (приріст 10%). При цьому кількість оброблених великотоннажних суден (водотоннажністю понад 65 тис. тонн) зросла з 23 до 24.

«Нам вдалося наростити обсяги перевалки, попри падіння вантажообігу в середньому по галузі на рівні 3,8%. Один із факторів зростання — гарний урожай у 2021 році. Шляхом удосконалення всіх бізнес-процесів ми пропонуємо аграріям цілком конкурентоспроможний сервіс з перевалки та обробки вантажів. Ми багато що змінюємо у наших бізнес підходах — такий має бути порт нового покоління. Ключовий принцип надання сервісу Just in time та збереження міжнародних стандартів в обслуговуванні є нашою конкурентною перевагою. Наш прогноз на 2022 рік — оптимістичний, однак це залежатиме від макроекономіки, чи збереже аграрна галузь країни свої врожаї», — заявив СЕО порту «Ніка-Тера» Алім Агакішиєв.

Зазначається, що у 2021 році кількість оброблених у порту зерновозів зросла на 13%, склавши 74,5 тис. автомобілів, а кількість оброблених залізничних вагонів збільшилася на 15,6% і склала 72,9 тис. одиниць.

«Порт в першу чергу сфокусований на задоволенні запитів клієнтів з АПК. Для поліпшення сервісу обслуговування було реалізовано проєкт із низкою технологічних та логістичних рішень, оптимізовано взаємодію із залізницею. У результаті роботи, збільшена добова продуктивність при обробці великотоннажних суден і як наслідок у нас одні з кращих показників по швидкості перевалки в Миколаївському регіоні», — підкреслив Агакішиєв.

У 2021 році підприємство продовжило реалізацію програми зі збільшення пропускної спроможності порту, в рамках якої виконувалася модернізація чинних потужностей, впровадження інноваційних технологій та придбання нового обладнання. Завдяки інвестиціям Group DF було закуплено нове лабораторне обладнання, яке дозволило істотно збільшити швидкість і точність проведення аналізів якості вантажів, що надходять. Також спеціалізований автопарк підприємства поповнився автоматичним мобільним перевантажувачем Sennebogen і двома фронтальними навантажувачами CAT 908.

Раніше Landlord повідомляв, що порт Ніка-Тера прийняв судно з найбільшою довжиною в своїй історії.

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також