Новини / Логістика / Технології     07 лютого 2024 14:12

В Австрії модернізуватимуть флот Українського Дунайського пароплавства


Плани Українського Дунайського пароплавства охоплюють модернізацію свого річкового флоту, починаючи з першого судна типу “Капітан Антіпов”, яке незабаром відправиться до Австрії для заміни двигунів. Цю інформацію оголосили 6 лютого в Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України за словами міністра Олександра Кубракова.

За його словами, стратегічним завданням є модернізація усього тягового флоту УДП, який налічує 45 одиниць (25 у діючому стані та 20 у резерві).

Олександр Кубраков також наголосив, що середній вік річкового флоту Дунайського пароплавства перевищує 40 років. Для його подальшої експлуатації в країнах Євросоюзу необхідно модернізувати судна та замінити двигуни на більш екологічні та енергоефективні.

Підготовчі роботи на суднах, які вимагають модернізації, відбудуться в Україні на заводі ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство”, а заміну двигунів проведуть в Австрії.

“На сьогодні маємо підписаний договір з австрійською компанією ÖSWAG на виконання робіт з модернізації перших п’яти суден цієї серії. ÖSWAG має величезний досвід модернізації старого дунайського флоту – як вантажного, так і пасажирського”.

Крім того, відповідно до слів Кубракова, економічний ефект від модернізації одного судна на рік складає понад 800 тисяч євро та дозволяє зменшити витрати на паливо на 20-25%. Це відкриває можливості для зниження простоїв у ремонті та витрат на пошук та придбання запчастин.

У міністерстві також зазначили, що в межах контракту законтрактовані японські двигуни Mitsubishi. Україна має сертифіковані компанії, які забезпечують сервісне обслуговування цих двигунів. Вони плануються до поставки на завод ÖSWAG вже у квітні.

Про які плани оголошувало Українське Дунайське пароплавство

У планах Українського Дунайського пароплавства на наступні три-чотири роки входить модернізація 34 буксирів і самохідних суден, а також будівництво більш як 20 барж з використанням старих ліхтерів. Про це заявляв генеральний директор УДП, Дмитро Москаленко, в інтерв’ю “Українському радіо. Одеса”, писало “Суспільне”.

Новини за темою:  Дощі та +26°С: яка погода чекає українців 28 травня

За його словами, флот і двигуни дунайського пароплавства вже мають понад 60 років і не відповідають сучасним екологічним вимогам.

“Для УДП модернізація тягового флоту — це майже екзистенційне питання. З урахуванням всіх екологічних обмежень в Європейському Союзі щодо старого флоту, котрі запроваджуються з року в рік, може статися так, що досить скоро для пароплавства можуть закрити ріки Європейського Союзу, так як флоту, його двигунам вже понад 60 років і він повністю не відповідає сучасному екологічним вимогам по рівню викидів шкідливих речовин в атмосферу”, — казав Дмитро Москаленко.

Програма модернізації флоту дунайського пароплавства на наступні три-чотири роки зараз перебуває на стадії розробки. Однак вже відомо, що компанія планує за цей час модернізувати 34 одиниці тягового флоту та побудувати більше 20 барж зі старих ліхтерів, які не задіяні в виробничому процесі.

“Ми вже маємо чітке бачення першого етапу, на якому збираємося взяти чотири самохідні судна і модернізувати їх на австрійській верфі, на якій вони були побудовані”, — заявляв гендиректор УДП.

Будівництво барж, за словами Москаленка, буде виконано на Кілійському судоремонтному заводі. У цьому році планується випустити вісім одиниць. Інший флот буде модернізовано на корабельні в Австрії, з якою УДП станом на травень 2023 року вів переговори щодо партнерства.

Він також додав, що повна модернізація парку флоту УДП буде потребувати значних коштів, тому компанія планує залучити інвестиції від міжнародних донорів.

Нагадаємо, двоє одеських депутатів завдали збитків “Українському Дунайському пароплавству” на понад 80 мільйонів гривень. Вони перетворили 32 ліхтери у 12 великих барж – викрито 6 осіб, котрі заволоділи 32 суднами, переробили їх в 12 барж та незаконно привласнили.

Новини за темою:  Які варіанти доставки вантажів з Франції найпопулярніші

Українське Дунайське пароплавство (УДП) оголосило про початок реформування своєї корпоративної структури, як рекомендовано міжнародними партнерами.

У 2023 році Публічне акціонерне товариство “Українське Дунайське пароплавство” отримало дохід у розмірі 1,1 мільярда гривень, як повідомляє “Економічна правда”.

ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство” модернізувало перевалку та готує проєкт ще одного логістичного комплексу.

Маргарита Юзяк

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також