“Для вдалої експансії іноземних ринків ще на початку 2020 року було розроблено та прийнято оновлену “стратегію розвитку експорту” для компанії. “Протестуємо” стратегію найближчим часом саме на ринку Республіки Білорусь. Вона включає пошук надійних партнерів, адаптацію продукції під вимоги конкретної країни, спільну маркетингову стратегію та підтримку, роботу з розвитку представленості продукції в роздрібних мережах країни”, – розповів Ігор Кисіль.
Читайте: Гарантую повну компенсацію відсотків за кредитами – Ігор Петрашко
Період карантину на Уманьпиво використовують з користю, налагоджуючи зв’язки з міжнародними партнерами. Так, наразі компанія проводить переговори з потенційними новими партнерами з Казахстану, Латвії, Литви, Естонії, Грузії, Вірменії, Німеччини, США, Канади, а також планує розширити присутність на ринках в Польщі та Ізраїлю. Уманський виробник почав активно налагоджувати міжнародні зв’язки та виходити на зарубіжні ринки ще у 2018 році. За цей час було проведено точкові поставки до 10 країн світу, налагоджено регулярний експорт до Польщі та Ізраїлю.
Джерело: umanportal.com
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні ускладнився доступ до кредитних ресурсів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!