Укрзалізниця ввела тимчасові обмеження на відправку зерна та зернобобових до вантажоотримувачів та портових операторів Одеського, Миколаївського портів та морського порту “Чорноморськ”. Заборона триватиме до 23 листопада. Причиною обмеження в Укрзалізниці називають несвоєчасне розвантаження вагонів у морських портах.
Про це повідомляє Zernovoz.in.ua з посиланням на дані Укрзалізниці.
Обмежені відправлення вказаної продукції до наступних компаній:
Морський порт “Чорноморськ”:
відправка заборонена з 20 по 22 листопада
- ТОВ “ТРАНСБАЛКТЕРМІНАЛ”
- ТОВ “Кернел-Трейд”
- “Інерко Трейд С.А.”
- “Ксенієве – Експорт” – ЗАТ “Іллічівський зерновий термінал”
відправка заборонена з 20 по 23 листопада
- ТОВ “ІЗТ” для Гленкор Грейн Б.В. (продовольче зерно)
- ТОВ “Каалбай Логістікс”
- ПІІ “Сарна” (фуражне, продовольче зерно)
Миколаїв – Вантажний:
відправка заборонена з 20 по 22 листопада
- ТОВ “Грінтур-Екс”
Одеса – Порт:
відправка заборонена з 20 по 23 листопада
- ТОВ “Укрелеваторпром”
Читайте: Мобільність та великі об’єми: ТОП-5 плюсів зернового терміналу в Південному порту
За словами директора з економіки та фінансів Андрія Рязанцева, причиною конвенційних обмежень стало несвоєчасне розвантаження вагонів в морських портах та їх накопичення. Лише так Укрзалізниця зможе підтримувати пропускну здатність залізничної інфраструктури.
Раніше LANDLORD повідомляв, що морські порти стримують транспортування зерна Укрзалізницею. Серед причин затримки називають неефективну роботу морських портів і термінальних комплексів, а також «маркетингові хитрощі» посередників, які займаються закупівлею агропродукції.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!