Новини    27 липня 2018 18:21

Українські садівники все більше обирають сливу для свого бізнесу


Останнім часом інтерес українських виробників до сливи поступово зростає, незважаючи на те, що вона не вважається експортною продукцією. Також слива є прямим конкурентом вишні в сегменті кісточкових: щорічно понад 60% валового збору кісточкових в країні припадає саме на ці дві культури.

Про це йдеться в дослідженні експортного потенціалу плодоовочевого сектора, проведеного в рамках спільного проекту FАО і ЄБРР «Поліпшення доступу українського агробізнесу до експортних ринків», передає «АПК-Інформ: овочі та фрукти».

Вишня є досить примхливої ​​до погодних негараздів, які все частіше спостерігаються в Україні навесні. Слива ж, навпаки, досить морозостійка культура, тому температурні перепади та заморозки не завдають, як правило, серйозної шкоди врожаю цих фруктів.

Саме завдяки цим властивостям у 2016 році сливі все ж вдалося завоювати першість в сегментні кісточкових: на її частку довелося 36% від загального виробництва кісточкових в країні, тоді як частка вишні знизилася до 31%, а черешні й абрикоси взагалі впали до 13% і 16 % відповідно.

На відміну від вишні, основним каналом збуту якої традиційно виступає сектор переробки і в основному ціни також диктують переробники, весь врожай сливи реалізується на свіжому ринку, де вже склалася певна культура споживання.

Причому, наголошується в дослідженні, внутрішній попит на сливу в Україні, як правило, задовольняється за рахунок власної продукції, а за рахунок імпорту зазвичай компенсується тільки зниження виробництва.

Ще немає новин у цій стрічці ...