Підготовчі роботи на суднах, призначених до модернізації, проведуть в Україні на заводі ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство”, а заміна двигунів відбудеться в Австрії. Перше судно типу “Капітан Антіпов” вже готується до відправки в Австрію, інформує пресслужба Мінінфраструктури.
Зазначається, що річковий флот Дунайського пароплавства має середній вік понад 40 років. Для продовження роботи українського флоту в країнах ЄС терміново потрібна капітальна модернізація самохідних суден із заміною двигунів на більш екологічні та енергоефективні. Минулого року у Лондоні підписали угоду з IFC, спрямовану на залучення інвестицій для цих потреб. На сьогодні є підписаний договір з австрійською компанією ÖSWAG на виконання робіт з модернізації перших п’яти суден цієї серії. ÖSWAG має величезний досвід модернізації старого дунайського флоту – як вантажного, так і пасажирського.
Економічний ефект від модернізації одного судна на рік – понад €800 тисяч і 20-25% палива. Також завдяки цьому буде можливо забезпечити скорочення простоїв в ремонті та витрат на пошук та купівлю запчастин. Віримо, що у співпраці зможемо зробити флот сучаснішим та надійнішим, – прокоментував міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.
У межах договору законтрактовані японські двигуни Mitsubishi. В Україні наявні сертифікованих компанії, що можуть забезпечити їх сервісне обслуговування. Вже у квітні їх мають поставити на завод ÖSWAG.
Задача інженерів – провести заміну двигунів так, щоб це не вплинуло на ходові якості судна. Крім того, двигуни мають дообладнати для відповідності екологічним вимогам Stage5.
Одночасно з проєктом модернізації перших 5 тривають перемовини щодо модернізації інших серій самохідних суден. За словами Кубракова, стратегічна задача – модернізувати увесь тяговий флот УДП, який на сьогодні налічує 45 одиниць (25 в експлуатації, 20 в резерві).
У планах Українського Дунайського пароплавства на наступні три-чотири роки входить модернізація 34 буксирів і самохідних суден, а також будівництво більш як 20 барж з використанням старих ліхтерів. Про це заявляв генеральний директор УДП, Дмитро Москаленко, в інтерв’ю “Українському радіо. Одеса”, інформувало “Суспільне”.
Програма модернізації флоту дунайського пароплавства на наступні три-чотири роки зараз перебуває на стадії розробки. Однак вже відомо, що компанія планує за цей час модернізувати 34 одиниці тягового флоту та побудувати більше 20 барж зі старих ліхтерів, які не задіяні в виробничому процесі.
“Ми вже маємо чітке бачення першого етапу, на якому збираємося взяти чотири самохідні судна і модернізувати їх на австрійській верфі, на якій вони були побудовані”, — заявляв гендиректор УДП.
Будівництво барж, за словами Москаленка, буде виконано на Кілійському судоремонтному заводі. У цьому році планується випустити вісім одиниць. Інший флот буде модернізовано на корабельні в Австрії, з якою УДП станом на травень 2023 року вів переговори щодо партнерства.
Він також додав, що повна модернізація парку флоту УДП буде потребувати значних коштів, тому компанія планує залучити інвестиції від міжнародних донорів.
Раніше Українське Дунайське пароплавство оголосило про початок реформування своєї корпоративної структури, як рекомендовано міжнародними партнерами.
За інформацією, наданою УДП, реформа набуде чинності вже у березні. Ініціатива змін в адміністрації компанії виникла після переходу на нову систему електронного документообігу рік тому, що істотно зменшило робочий час і трудовитрати.
Нагадаємо, двоє одеських депутатів завдали збитків “Українському Дунайському пароплавству” на понад 80 мільйонів гривень. Вони перетворили 32 ліхтери у 12 великих барж – викрито 6 осіб, котрі заволоділи 32 суднами, переробили їх в 12 барж та незаконно привласнили.
Українське Дунайське пароплавство (УДП) оголосило про початок реформування своєї корпоративної структури, як рекомендовано міжнародними партнерами.
У 2023 році Публічне акціонерне товариство “Українське Дунайське пароплавство” отримало дохід у розмірі 1,1 мільярда гривень, як повідомляє “Економічна правда”.
ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство” модернізувало перевалку та готує проєкт ще одного логістичного комплексу.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!