Один з американських переробників молока – ферма Berle – знайшла цікаве маркетингове рішення. Вона почала друкувати на банках власного йогурту імена корів, з молока якого продукт вироблявся. Споживачі можуть прочитати імена реальних Джоан чи Керолайн, які утримуються на фермі. Про це повідомляється на сторінці Facebook компанії.
Як зазначає виробник, продукт вже викликав справжню зацікавленість у постійних покупців, які є прихильниками продукції ферми. Споживачі, крім якості молока і йогурту, також цілковито серйозно обговорюють переваги продукції, виробленої з молока певних корів.
Читайте: Закупівельні ціни на зерно в Україні продовжують поступове зростання
Хоча Berle Farm виготовляє також сертифіковане органічне цільне коров’яче молоко, сири, але написи на готових продуктах імен корів лише є на йогурті. Поки невідомо, чи дійсно зростуть продажі від такого експерименту, чи залишиться не більше, як оригінальним маркетинговим кроком. Однак, можливо, українським аграріям також цей досвід буде цікавим.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що у Франції законодавчо захистили право півнів кукурікати
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!