ЛогістикаНовини

У “Нібулон” продовжують нарощувати логістичний потенціал з транспортування збіжжя наземними шляхами

“Нібулон” та Scania Ukraine разом підписали угоду про постачання 30 вантажних автомобілів Scania R450, повідомила пресслужба компанії. Оновлення автопарку дасть змогу “Нібулон” збільшити логістичний потенціал транспортування зерна наземними шляхами.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

З огляду на переорієнтацію ланцюгів експорту під час війни та майже повну втрату річкової навігації логістичний напрям “Нібулон” змушений використовувати комбіновані маршрути, які включають транспортування збіжжя вантажним автотранспортом,— мовиться у повідомленні.

Окрім цього, у компанії зазначили, що залишаються вірними своїм принципам щодо максимального зменшення навантаження на автошляхи та мінімізації впливу на навколишнє середовище.

Автівками зерно перевозиться на короткому плечі до елеваторів, на яких є потужна можливість відвантаження збіжжя на залізницю.

Довідка. До війни компанія “НІБУЛОН” обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. “НІБУЛОН” експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).

Нагадаємо, компанія “Нібулон” почала закупівельну кампанію ранньої групи культур урожаю-2023. 21 червня перевантажувальний термінал у м. Миколаїв прийняв першу партію ячменю.

Перевантажувальний термінал компанії “Нібулон” (філія Козацька), що розташований на території селища Козацьке Херсонської області, опинився під водою внаслідок руйнування греблі Каховської гідроелектростанції.

Зеленодольська філія НІБУЛОНу, ймовірно, не зможе відновити роботу в новому сезоні. Після підриву Каховської ГЕС водосховище обміліло, відвантаження зерна на воду неможливе. До того ж елеватор пошкоджений російськими снарядами.

Виробничі потужності та земельний банк “НІБУЛОНу” не увійшли до зони, постраждалої від затоплення безпосередньо.

ТОВ “СП “Нібулон” (Миколаїв), один із найбільших операторів на зерновому ринку України, від початку повномасштабного вторгнення зазнав втрат на суму близько $400 млн, втратив близько 40% персоналу і наразі працює на 32% своїх потужностей.

Філія “Бессарабська” компанії “Нібулон” впроваджує електронну чергу для автотранспорту, що полегшить та прискорить процес приймання продукції від постачальників. Про це повідомив директор з логістики “Нібулон” Сергій Калкутін, інформує пресслужба компанії.

ТОВ СП “НІБУЛОН” ухвалило рішення про запровадження низки реформ, яка допоможе підвищити ефективність та прибутковість агровиробництва.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку