Новини    04 квітня 2024 17:23

У Китаї зводять найвищий міст у світі (фото)

Міст через каньйон Хуацзян на південному заході КНР матиме довжину 2890 м та висоту 625 м

У китайській провінції Гуйчжоу триває будівництво автомобільного мосту, що стане найвищою подібною спорудою у світі, пише ЦТС з посиланням на Сіньхуа.

Міст через каньйон Хуацзян на південному заході КНР матиме довжину 2890 м та висоту 625 м.

Відзначимо, що у 2016 році також у провінції Гуйчжоу побудували попередній світовий рекордсмен — вантовий підвісний міст заввишки 570 м. А до того найвищим — від проїжджої частини до земної поверхні — вважався відкритий у 2009 році 496-метровий міст через річку Сидухе у провінції Хубей.

Станом на 2016 рік сім із десяти найвищих мостів КНР знаходилися саме у південно-західній провінції Гуйчжоу.

Нагадаємо, у Варшаві, столиці Польщі, відкрили велопішохідний міст, який має довжину 452 метри. Цей міст дозволяє перетнути річку за шість хвилин для пішоходів та за дві хвилини для велосипедистів. Про це повідомлено на офіційному порталі Варшави.

Мер міста, Рафал Тшасковскі, висловив надію, що міст стане символом Варшави і буде популярним місцем відпочинку для місцевих мешканців та туристів.

Ширина мосту коливається від семи до понад 16 метрів. Також на мосту розташовані оглядові майданчики з лавами, які дозволяють насолоджуватися красою річки Вісли та міста.

Крім своєї основної функції переправи, міст також служить для відпочинку. Лінія мосту переривається у двох місцях, де він стає значно ширшим, надаючи можливість пішоходам та велосипедистам насолоджуватися панорамним видом на річку та місто. Для комфорту відпочиваючих встановлені дерев’яні лавки.

Міст побудований на сім залізобетонних опорах. На лівому березі міст розгалужується на два пандуси, які виходять на бульвар на одному рівні з бруківкою.

Сталь мосту покрита фарбою, що імітує колір кортена, зважаючи на високу вологість від річки.

Новини за темою:  OKKO Group розширила земельний банк до 50 тисяч гектарів і готується до запуску двох заводів

Нагадаємо, більшість агропродукції з України експортується морем, обходячи Польщу, але є товари, які не можна транспортувати морським шляхом. Хоча 86% агропродукції експортується морем через порти Одеси та Дунайського регіону, але є товари, які не можуть бути доставлені морським шляхом, і на них є попит, наприклад, у німецьких споживачів, які не можуть отримати цукор та вівсянку з Чернігівщини через порт у Гамбурзі. Це призводить до значних логістичних витрат.

Блокування кордону призводить до збитків в обох країнах. Щодо постачання харчових продуктів логістика стає дорожчою, але це майже не впливає на ціну товарів. Однак через підвищення цін на логістику можливо, що торгові мережі відмовляться від раніше запланованих знижок на товари.

На українсько-польському кордоні виникла складна ситуація, яка створює виклики як для колишнього, так і для нового уряду Польщі, обладнаного різноманітними інструментами. Посол Польщі в Україні, Ярослав Гузи, в інтерв’ю DW висловив думку, що ситуація з протестами на кордоні – лише частина більш загальної проблеми, яка не обмежується польсько-українським конфліктом, але має європейський характер. За його словами, проблеми сільськогосподарських фермерів в Польщі не були вирішені через виборчий період та зміну влади.

Литовські виробники зерна стверджують, що головною їхньою проблемою є не українське, а російське зерно, яке у великій кількості потрапляє до Європейського Союзу. Цю інформацію публікує LRT. За словами представника Литовської асоціації виробників зерна Аушріса Маціаускаса, вражає кількість російського зерна, яке пройшло через Латвію та Литву у 2023 році – понад 3 мільйони тонн. Загалом минулого року на ринок ЄС було імпортовано 12 мільйонів тонн російського зерна.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...