Новини / Логістика     28 листопада 2022 17:24

У Казахстані вирішили експортувати уран в обхід російських портів

За новим маршрутом "Казатомпром" експортуватиме 3,5 тис. тонн урану, або шосту частину свого щорічного видобутку.

Державна корпорація Казахстану “Казатомпром” планує активніше використовувати Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут (ТМТМ) для експорту урану в обхід російських портів, повідомляє Служба зовнішньої розвідки України.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Державна корпорація “Казатомпром”, найбільша видобувна компанія урану у світі, планує активніше використовувати Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут: Каспійським морем, а потім через територію Азербайджану та Грузії, а далі морськими суднами до покупців.

За новим маршрутом “Казатомпром” експортуватиме 3,5 тис. тонн урану, або шосту частину свого щорічного видобутку.

Окрім цього, Казахстан експортуватиме в обхід РФ нафту. Нещодавно енергетичні компанії розпочали спільну роботу з урядом Казахстану щодо пошуку нових шляхів для експорту казахстанської нафти в обхід РФ.

Нагадаємо, турецька компанія Albayrak погодила інвестиції в Бакинський міжнародний морський торговельний порт, який є частиною маршруту через Азербайджан та в обхід рф. Про це заявив логістичний директор Albayrak Харун Онджук, передає “Порти України”.

17 вересня, на 83-тю річницю вторгнення радянських військ в Польщу в 1939 році, країна відкрила новий водний шлях, що з’єднує Віслинську затоку з Ґданською затокою. Завдяки каналу через Віслинську косу, Польща отримала незалежний від росії перехід у Балтійське море.

Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів”.

Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.

Країни Балтії та Фінляндія об’єднають ракетні системи берегової охорони, аби зробити Балтійське море внутрішнім морем НАТО та закрити його від рф.

Українські аграрні асоціації попросили президента Польщі Анджея Дуду розглянути можливість будівництва залізничної лінії з шириною колії 1520 мм, яка б з’єднала Україну з портами у Гданську та Клайпеді. Це могло б суттєво диверсифікувати логістичні ланцюги та збільшити експортні потужності.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також