Новини / Логістика     22 грудня 2022 17:04

У Чехії випробують перший високошвидкісний поїзд п’ятого покоління TGV M Avelia Horizon

Випробування поїзда TGV M завершаться влітку 2023 року, а його введення в експлуатацію заплановано на 2024 рік

На полігоні в чеському Велімі розпочалися випробування першого високошвидкісного поїзда п’ятого покоління TGV M (Avelia Horizon). У них беруть участь фахівці компанії Alstom – виробника цього поїзда, а також SNCF Voyageurs – французького оператора пасажирських перевезень та SNCF Matériel – технічного департаменту Національного товариства залізниць Франції (SNCF), повідомляє ЦТС.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Поїзд пройде низку випробувань, зокрема й динамічних, зі швидкістю до 200 км/год при живленні від мережі постійного струму напругою 1500 і змінною напругою 25 кВ.

Також проведуть випробування гальмівної системи, на електромагнітну сумісність, а також на вібрацію та шумоізоляцію.

Випробування поїзда TGV M завершаться влітку 2023 року, а його введення в експлуатацію заплановано на 2024 рік.

На цей час SNCF замовило 115 поїздів Avelia Horizon, у тому числі 100 для перевезень у внутрішніх сполученнях та 15 – у міжнародних.

У поїзді TGV M – 740 місць для пасажирів, що на 20% більше, ніж у попередніх моделях. Завдяки застосуванню рекуперативного гальмування, зменшенню тертя в системі колесо-рейка за рахунок меншої маси рухомого складу та інших факторів економія енергії порівняно з поїздами попереднього покоління може досягти 20%, а скорочення викидів вуглекислого газу становитиме 32%.

97% всіх компонентів цього рухомого складу є придатними для вторинної переробки. Поїзди цієї серії здатні розвивати максимальну швидкість 350 км/год.

Інвестиції Alstom у нові виробничі лінії, що використовуються для виготовлення TGV M, становили майже 50 млн євро.

Нагадаємо, класифікаційне товариство Lloyd’s Register сертифікувало перше безекіпажне надводне судно. Свідоцтво видано морському безпілотнику DriX, розробленому компанією Exail, повідомляє “Порти України”. Сертифікація — ще одна важлива віха для DriX та операторів, яка знаменує значний крок у переході морської галузі до впровадження нових автономних технологій.

Компанія New Holland вже давно відстоює альтернативні види пального як майбутнє сільського господарства, розробивши 2006 року свою стратегію “Лідер чистої енергії”. Відтоді бренд накопичив величезний досвід і знання в цій галузі, розробляючи концепції, прототипи та комерційний трактор, що працює на природному газі: New Holland T6 Methane Power. Сьогодні бренд робить наступний крок на шляху до чистої енергії з передсерійним прототипом трактора T7 Methane Power LNG, що працює на зрідженому природному газі (ЗПГ).

У 2030 році переважна частина протеїнів будуть рослинного типу, а м’ясо вирощуватимуть у пробірках. Про це заявив український економіст, стратег, бізнесмен Андрій Длігач, підкресливши, що Україна вже зараз має повністю переорієнтовувати сільське господарство.

Найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також