У 2020 році продажі органічної продукції у США зросли до $8,5 млрд

У 2020 році продажі органічної продукції у США зросли у порівнянні з позаминулим роком на 14,2%, а саме зростання спостерігалось протягом усіх чотирьох кварталів року, не дивлячись на пандемію коронавірусу. Про це повідомляє Growing Produce з посиланням на звіт про ефективність органічного виробництва за 2020 рік Organic Produce Network і Category Partners LLC.
При цьому, за даними Nielsen, продажі свіжої органічної продукції в 2020 році в США склали $8,5 млрд, що на $1 млрд більше, ніж в 2019 році. Це, до речі, становить 12% від всіх продажів так званої свіжої продукції. При цьому обсяг продажів традиційної свіжої продукції зріс на 9% за той же період.
Найбільшою популярністю як і раніше, користуються органічні банани, цей показник зріс на 16% в порівнянні з 2019 роком. Лідерські позиції продажів в 2020 році також посідали упаковані салати, ягоди (полуниця, лохина і малина) і яблука, при цьому приріст в кожному сегменті виражався двозначним числом у порівнянні із попереднім роком.
Читайте: На ринок виводяться нові рослинні замінники традиційних гамбургерів
Крім того, у четвертому кварталі року значно прискорились темпи росту продажів в категорії трав і спецій, а також в сегментах салату і картоплі. Так, за підсумками року органічні спеції показали «плюс 26%» до рівня позаминулого року, а картопля – «плюс 21%». Чи не єдиною категорією, яка показала зниження продажів став органічний виноград – він просів у порівнянні з 2019 роком на 6%.
Як зазначено у повідомленні, зростання органічних продажів відображає наслідки дев’ятимісячної пандемії, яка змінила звички споживачів – вони перейшли на приготування більшої кількості страв вдома.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що Україна посіла друге місце серед експортерів органічних продуктів до ЄС.