Новини / Техніка     03 січня 2019 13:10

У 2018 Україна закупила на третину менше імпортних тракторів

В Україні спав попит на імпортні трактори, минулого року закупили на третину менше машин закордонного виробництва ніж у 2017-му. Експерт називає падіння стабілізацією ситуації після високої активності у попередньому році.

Про це повідомляє Agro Times.

За даними менеджера з розвитку бізнесу Massey Ferguson корпорації AGCO Юрія Войцеховіча, попит на імпортну техніку впав, у 2018 році тракторів закупили майже на третину менше. У грошовому еквіваленті імпорт й далі зменшуватиметься, адже фермери почали закуповувати малі трактори потужністю 200 кінських сил, зазначає експерт.

У 2017 був стрибок імпорту нової техніки з-за кордону. Аграрії купували трактори через високий врожай у 2016-му та через введення ПДВ. Експерт говорить, що у порівнянні з 2016 роком у 2018-му купили тракторів з інших країн більше.  Тож, зниження закупівлі імпортної техніки торік називає стабілізацією ситуації на ринку.

Читайте: До черкаських дітлахів Святий Миколай приїхав на тракторі Fendt

Як повідомляв LANDLORD,  у 2019 році на Херсонщині може з’явитися завод з виготовлення китайських тракторів YTO.

Фото: Getty Images

Фінанси        15 серпня 2019 08:31

За придбану техніку аграріям компенсували 331 млн грн

За період від грудня 2018 року до червня 2019 року українським виробникам сільгосппродукції спрямовано 331 млн грн у межах програми часткової компенсації з держбюджету вартості придбаної сільгосптехніки та обладнання вітчизняного виробництва.

Про це повідомляє пресслужба Мінагрополітики.

За вказаний період цією програмою державної підтримки аграріїв скористалися 2899 сільгоспвиробників. Вони придбали 5104 одиниць техніки й обладнання загальною вартістю 1,6 млрд грн.

Читайте: На Одещині заклали перший в Україні фісташковий сад площею 1,5 га

На сайті Мінагрополітики наведено Перелік сільськогосподарської техніки та обладнання українського виробництва, вартість яких держава частково компенсує фермерам.

Як повідомляв Landlord, Мінекономрозвитку розширило перелік сільськогосподарської техніки, вартість якої компенсується аграріям з державного бюджету. Якщо раніше до програми входило менше 800 найменувань техніки й обладнання, то зараз – понад 12,5 тис.

Поділися

Фінанси        14 серпня 2019 14:23

Список техніки для держкомпенсацій фермерам збільшено в 16 разів

Мінекономрозвитку розширило перелік сільськогосподарської техніки, вартість якої компенсується аграріям з державного бюджету. Якщо раніше до програми входило менше 800 найменувань техніки й обладнання, то зараз – понад 12,5 тис.

Про це повідомляє БізнесЦензор.

Згідно з умовами цієї програми підтримки аграріїв, ключовим критерієм для отримання компенсації з бюджету на придбання сільгосптехніки техніки та обладнання є ступінь локалізації її виробництва на території України до 60%.

ЧитайтеРентабельність сільгосппідприємств в Україні знизилася до 5-річного мінімуму

На початку програма часткової компенсації вартості при купівлі вітчизняної техніки поширювалася лише на 40 підприємств, які виробляють сільгосптехніку, а список налічував менше 800 найменувань техніки та обладнання.

«Зараз документи надходять з майже 200 підприємств, у 16 разів виріс список техніки, якої тепер більше 12 500 найменувань», – відзначив міністр економічного розвитку Степан Кубів.

Landlord раніше повідомляв про те, що від початку року 1513 українських виробники сільгосппродукції скористалися державною програмою часткової компенсації вартості при купівлі вітчизняної техніки та обладнання. За цією програмою з держбюджету було компенсовано аграріям 174,6 млн грн.

Поділися

Техніка        06 серпня 2019 09:14

У Кременчуці АІС налагодить виробництво міні-тракторів

Крупновузлове складання тракторів потужністю 30 кінських сил налагодить завод «Авто-Холдинг» групи АІС під брендом КрАСЗ. У компанії вважають, що вони будуть корисні фермерам.

Про такі плани повідомляє прес-служба групи компаній АІС. Складати трактори планують із комплектуючих «провідних азіатських компаній», виробники-партнери проекту наразі не розголошуються. Водночас, в інтерв’ю Інтерфакс-Україна директор із маркетингу АІС Сергій Боровик повідомив, що для нового ряду техніки локалізація виробництва в Україні складе від 15% до 25% в залежності від моделі.

Сегмент техніки, яку планують виробляти на заводі, оцінюється в понад 17 тисяч тракторів на рік.

«Розраховуємо в середньостроковій перспективі зайняти в ньому від 5% до 10%», — поділився планами Сергій Боровик.

Читайте: 167 км/год: JCB побив світовий рекорд швидкості трактора

Детальну інформацію про планований модельний ряд та ціни група АІС планує повідомити в серпні-вересні поточного року. Роздрібний продаж нових тракторів, їх гарантійне та сервісне обслуговування здійснюватиме група АІС, техніка буде доступна в кредит або лізинг.

Завод Авто-Холдинг працює з 2006 року. Спеціалізується на крупновузловому складанні автомобілів із комплектуючих.

Як раніше повідомляв Landlord, Україна відкриє безвіз для імпортних тракторів: Рада ухвалила законопроект.

Поділися

Фінанси        09 липня 2019 12:36

За придбану техніку українським аграріям цього року компенсували 175 млн грн

Від початку року 1513 українських виробники сільгосппродукції скористалися державною програмою часткової компенсації вартості при купівлі вітчизняної техніки та обладнання. За цією програмою з держбюджету було компенсовано аграріям 174,6 млн грн.

Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

У 2019 р., за даними, отриманими станом на 8 липня, господарства України придбали 2583 одиниці техніки та обладнання вітчизняного виробництва на суму 842,8 млн грн (49 тракторів, 1 зернозбиральний комбайн, 2 авто сільгосппризначення, 2089 одиниць ґрунтообробнопосівної техніки, та 456 – іншого обладнання).

Читайте: Як здобути високі врожаї пшениці: кейс господарства Прогрес

Загальна сума держкомпенсацій за цією програмою за перші 6 місяців цього року становила 174,6 млн грн. Найбільше коштів отримали аграрії Вінниччини (22,5 млн грн), Сумщини (15,5 млн грн) та Одещини (12 млн грн).

Landlord раніше повідомляв про те, що за перші 5 місяців нинішнього року уряд спрямував до областей 14,3 млн грн, призначених на виділення аграріям компенсацій відсотків за залученими кредитами.

Поділися

Техніка        12 червня 2019 09:19

На що здатен у полі Volkswagen Multivan

Інспектування якості посівів – завдання відповідальне, складне і досить виснажливе. Проте його можна зробити значно простішим і приємнішим, обравши для пересування правильну техніку. Вдалий варіант: Volkswagen Multivan – автомобіль, який просто створений для аграріїв!

Своїми враженнями від знайомства з новою технікою поділився з Landlord один із агропідприємців, якому компанія-партнер надала для перевірки якості посівів на полях Volkswagen Multivan. Фахівець був здивований тими можливостями, які він отримав, проїхавши на цьому мікроавтобусі три південні області України.

Публікуємо його розповідь:

«Уже пізніше я довідався, що мені поталанило їздити на топовій комплектації. Коли підходиш до цього автомобіля, вже розумієш — він унікальний. У місті й у потоці на трасі машина дуже помітна — двоколірний золотаво-білий кузов змушує водіїв проїжджаючих поруч автомобілів оглядатися або скидати газ.

Читайте: Австралійський фермер виграв супермарафон у 61 рік: 875 км за 5 діб без сну

Повний хром-пакет — через нього я засумував, коли виїжджав з міста і думав, яка пилюка чекає нас на регіональних дорогах і які непролазні багаторічні калюжі на путівцях між полями. Уся ця краса: хромовані молдинги на бортах, хромована окантовка задніх дверей, хромована смуга в нижньому повітрязабірнику, хромовані бічні покажчики повороту, лакована решітка радіатора — буде сумно проблискувати з-під пилу та бруду, прибитого до кузова дощами.

Однак це все тільки попереду — ми виїжджаємо на блискучому в прямому та переносному значеннях автомобілі на нашу польову інспекцію з міста. Уже невдовзі наш мікроавтобус буде дбайливо та досить швидко — машина виявилася надзвичайно маневреною та легкою в керуванні — петляти на своїх блискучих легкосплавних дисках повз дорожні ями.

Приємно здивувала динаміка: досить м’який, але жвавий розгін міською дорогою або на шосе — позначається 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням, а її роботизований помічник Mechatronik робить перемикання передач практично миттєвим і непомітним. У разі гарного розгону відчуття, начебто злітаєш на літаку — м’яко та плавно, з приємним прискоренням, що втискає в крісло. Майже «спортивне відчуття» — цього точно не чекав від мікроавтобуса.

Забігаючи трохи наперед, скажу, що пізніше здивував досить тяговий двигун. Після дня роз’їздів полями побачили річку — ну не могли ми з водієм-напарником відмовити собі у задоволенні освіжитися! Йому спало на думку скотитися до річки по стрімкій ґрунтовці, що круто спускається до неї. У цей момент я пошкодував, що не записав номер мобільного телефону тракториста, з яким об’їжджали найближче поле. Я вже уявив, як нашого шосейно-міського блискучого красеня тягнуть вгору трактором!

Але після купання водій упевнено стрибнув на своє крісло й крикнув: «Давай-давай — це тобі не поїзд, ми не за розкладом ходимо, робота ще чекає!» Доводчики плавно закрили за мною двері салону. Проте розслаблятися зарано — я вже був морально готовий бігти на пошуки допомоги.

Яким було моє здивування, коли поліз наш шосейно-міський красень повільно вгору стрімкою ґрунтовкою, напористо гуркочучи своїм дволітровим дизельним стійлом для 180 коней. Здивував мікроавтобус, звісно! Мій сімейний «равчик» не раз витягали з таких місць трактором чи допомагали у скрутній ситуації сусіди рибалки-мисливці.

Система клімат-контролю Climatronic із тризонним кондиціонером і додатковим обігрівачем (ним користуватися на півдні України, ясна річ, не довелося — ха-ха!) рятувала нас у буквальному значенні слова і під час довжелезних переїздів між різними точками інспектування полів, і коли слід було організувати міні-офіс прямо на борті нашого мікроавтобуса: широкі зручні проходи, де нікому не тісно навіть розійтися в салоні, крісла у глибині салону, які повертаються, — таке відчуття, що в цьому мікроавтобусі можна жити та працювати.

Просторі задні сидіння четвертого ряду (мрія мандрівника-дальнобійника чи того, хто багато часу проводить в авто та з авто) легко перетворюються на повноцінний і навіть досить просторий для умов походу диван. Чудове та зручне місце для відпочинку! Безліч спеціальних відсіків для речей дозволяють підтримувати порядок у салоні, не захаращуючи його всяким потрібним у дорозі дріб’язком або в нашому випадку іноді навіть стосами паперів і різної техніки (телефони, планшети, ноутбуки).

Незважаючи на мої постійні прохання, водій відмовлявся давати мені керування, але трапилося диво! В одному з термінових переїздів (на певну точку маршруту нам треба було встигнути до настання темряви, а підйом був занадто раннім) система розпізнавання утоми водія — є в ньому й така фішка — допомогла мені зломити опір напарника!

Їздив я в багатьох автомобілях, але керування цим дивом дає відчуття, що ти пілотуєш Boeing! Головний мій помічник виведений на багатофункціональний Premium-дисплей із 6,33-дюймовим кольоровим TFT. Навігаційна система — «Discover Media», тут навіть є докладні карти Європи. Якою була спокуса все кинути і за штурвалом цього Boeing на колесах попрямувати світ за очі!

Ніколи в житті не паркував мікроавтобус, але система парк-пілот із камерами заднього огляду допомогла мені не тривожити спокійний сон водія. Це була наша остання точка призначення і, зізнаюся, моя перша далекобійна польова експедиція, яка здалася мені короткою!

Закохатися в Volkswagen Multivan нескладно. У нього неможливо не закохатися!»

Landlord раніше повідомляв про те, що на виставці SIMA-2019 компанія Manitou представила новий навантажувач для сільського господарства – MLT 420-60 H. Він призначений для обробки тюків, догляду за стайнями та годівлі худоби. Модель обладнана телескопічною стрілою: піднімає 2 т на максимальну висоту 4,30 м.

Поділися
Показати ще