Компанія John Deere запускає в Україні освітню кампанію No-Till, покликану показати переваги системи нульового обробітку ґрунту, глибше пояснити її процеси, а також познайомити фермерів з особливостями переходу на цю технологію землеробства.
Нульовий обробіток ґрунту останнім часом стає все популярнішим: технологія дозволяє істотно знизити витрати на виробництво і при цьому зберігає природну родючість ґрунту. Як наслідок, це сприяє вирішенню проблеми ерозії та відновлення виснажених земель. Крім того, No-Till вигідна і фермерам: оскільки польових робіт потрібно менше, знижується амортизація техніки й витрати на паливо для тракторів.
Однак при переході на No-Till вітчизняні аграрії нерідко постають перед труднощами, оскільки для України система досить нова і поки ще не скрізь є повне розуміння її процесів. «Трапляється, що фермери відмовляються від неї в перший же рік, оскільки підвищується фон бур’янів і доводиться витрачати додаткові кошти на засоби захисту та збільшувати навантаження на обприскувачі. При цьому не береться до уваги, що технологія No-Till, як правило, починає приносити ефект приблизно через три роки її послідовного впровадження», — пояснюють у компанії.
Саме тому John Deere вирішила розповісти аграріям, як працює ця технологія та як її слід впроваджувати, щоб не розчаруватися в результатах.
Наприклад, рекомендується починати з 10% територій і тільки після набуття необхідного досвіду поступово збільшувати площі, поки господарство повністю не перейде на цю технологію.
У рамках кампанії буде представлена серія освітніх роликів, присвячених технології, а також статті, інтерв’ю з експертами та інші матеріали, де буде показаний досвід різних країн світу.
«Перехід на технологію No-Till — це не просто відмова від обробітку ґрунту, а ще низка додаткових якісних змін. Щоб це дало ефект і приносило прибуток, необхідне постійне навчання, відстеження тенденцій, знайомство з успішними прикладами інших господарств. Сподіваємося, наша кампанія допоможе українським аграріям отримати необхідні знання про цю технологію, що має величезний потенціал як з економічної, так і з природоохоронної точки зору», — розповів менеджер з тактичного маркетингу Дмитро Калашников.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, як за допомогою сучасних технологій оптимізувати захист ґрунту, внесення добрив та захист рослин — майстер-клас від компанії John Deere
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!