Японський підрозділ мережі закладів швидкого харчування McDonald’s оголосив про випуск парфумів.
Як повідомляється на офіційній сторінці в X (Twitter), придбати новинку можна буде вже з 8 березня у всіх японських закладах.
Загалом представлені три запахи:
- класичний аромат картоплі фрі;
- аромат картоплі фрі з водоростями та сіллю;
- аромат картоплі фрі з чорним перцем та майонезом.
“Ми зробили парфуми, які пахнуть картоплею фрі. Візьміть їх на побачення, щоб воно точно пройшло вдало”, – сказано в оригінальній публікації.
Нагадаємо, торік 19 грудня McDonald’s відкрив в Україні свій 99-й ресторан. Новий заклад тепер працює на Сихові у Львові.
17 листопада McDonald’s також запрацював у туристичному місті Яремче. Ресторан розташували поруч із залізничним вокзалом.
13 листопада мережа ресторанів McDonald’s запрацювала в Олександрії, що на Кіровоградщині.
27 листопада McDonald’s розпочав роботу в обласному центрі – у місті Кропивницький, Кіровоградської обл. Із відкриттям у кожному новому місті McDonald’s прагне бути поруч із клієнтами. А Кропивницький відтепер серед тих обласних центрів в Україні, де жителі і гості міста можуть скуштувати улюблені страви коли забажають. Окрім цього, компанія створила робочі місця для близько 100 працівників – команди ресторану.
Нагадаємо, керівництво McDonald’s оголосило про плани розширення до 2027 року, що включає значне збільшення кількості ресторанів по всьому світу та запуск нової мережі.
Згідно з планами McDonald’s відкриє 10 000 нових ресторанів, і лише 900 із них – у США. Таким чином у McDonald’s буде вже близько 50 000 ресторанів.
Ще 1900 ресторанів відкриють на міжнародних ринках, де компанія безпосередньо керує власними закладами. Інші 7000 – на міжнародних ліцензованих ринках, більшість з яких буде відкрито у Китаї.
Виконавчий директор компанії Кріс Кемпчинскі заявив, що Китай, зрештою, може стати найбільшим ринком McDonald’s.
Також компанія заявила про відкриття нової мережі кав’ярень CosMc’s, яка працюватиме у тому ж сегменті ринку, що й Starbucks.
McDonald’s припинив використовувати помідори для приготування їжі в більшості своїх закладів на півночі та сході Індії на тлі п’ятикратного зростання ціни них, оскільки несприятливі погодні умови обмежили врожайність цієї культури.
Виявляючи турботу про диких бджіл, кілька ресторанів McDonald’s у Швеції обладнали на своїх дахах вулики і висаджують навколо квіти та різноманітні рослини. Віддати належне природоохоронному проекту цих локацій покликана ініціатива компанії – створення McHive. У новому міні-ресторані не подають бургерів і фрі – він функціонує як повноцінний вулик.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!