McDonald’s в Україні запускає одразу декілька ініціатив, спрямованих на турботу про екологію, а саме скоротить використання пластику та інших матеріалів.
Про це йдеться в пресрелізі компанії.
“У березні цього року McDonald’s в Україні розпочав одразу кілька екологічних ініціатив. Компанія відмовляється від пластикових столових приборів та поступово замінює їх на прибори з деревини… При цьому наші постачальники застосовують стратегії відновлення та збереження лісових екосистем”, – йдеться в повідомленні.
У компанії додали, що втілення цієї ініціативи дасть змогу зменшити використання пластику на 40 тонн щорічно.
Окрім цього, з березня цього року McDonald’s частково відмовляється від використання пластикових кришок для стаканів, аби зменшити використання пластику ще на 8,5 тонн на рік. Всі напої в стаканах, які продаються для споживання всередині закладу McDonald’s, окрім чаю та гарячих напоїв у складі Хеппі Міл, подаватимуться без кришок.
Всі кур’єрські замовлення та на виніс, як і раніше, будуть подаватись в закритих стаканах. За потреби клієнти завжди можуть попросити кришку в працівників закладу.
Також McDonald’s відмовляється від використання гумових рукавичок у виробничій зоні, які були запроваджені на вимогу уряду під час пандемії COVID-19.
“Наразі, коли карантинні вимоги скасовано, компанія може зменшити використання гуми в середньому на 70 тонн щорічно”, – підрахували в мережі.
Також компанія планує позбутися паперових вкладок для таць, що дає змогу зберегти 100 тонн паперу на рік.
“Ініціативи McDonald’s є частиною глобальних зобов’язань компанії щодо відповідального використання ресурсів і зменшення відходів. До кінця 2025 року компанія має зобов’язання повністю перейти на використання всіх пакувальних матеріалів з поновлюваної сертифікованої сировини, а також сировини, яку можна використовувати повторно”, – пояснили в McDonald’s.
Нагадаємо, Цього року несприятливі погодні умови підвищили ціни на помідори на 445% в Індії. McDonald’s припинив використовувати помідори для приготування їжі в більшості своїх закладів на півночі та сході Індії на тлі п’ятикратного зростання ціни них, оскільки несприятливі погодні умови обмежили врожайність цієї культури
McDonald’s створює додаткову мережу ресторанів під назвою CosMc’s. Гігант швидкого харчування поділився декількома подробицями про проєкт.
Виявляючи турботу про диких бджіл, кілька ресторанів McDonald’s у Швеції обладнали на своїх дахах вулики і висаджують навколо квіти та різноманітні рослини. Віддати належне природоохоронному проекту цих локацій покликана ініціатива компанії – створення McHive. У новому міні-ресторані не подають бургерів і фрі – він функціонує як повноцінний вулик.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!