Новини / Технології     19 червня 2019 10:46

Географічні зазначення для продукції: що треба знати виробникам ІНФОГРАФІКА

Проект ЄС «Географічні зазначення в Україні» спільно з «U open EU» підготували інфографіку, яка ознайомлює агровиробників з перевагами географічних зазначень у назві продукції, наголошуючи, що це сприяє економічному інтересу до товару.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук Geographical Indications in Ukraine.

Ресурс звертає увагу сільгоспвиробників, що географічні зазначення забезпечують захист товарів від недобросовісної конкуренції та є інструментом колективного просування традиційної продукції регіону.

Читайте: Серія агроконтрастів: посіви кукурудзи у США різко відстають від минулорічних

Виробникам продукції географічні зазначення дають такі переваги:

  • підтвердження високої якості, унікальності та традиційності продукції;
  • можливість збільшити обсяги збуту, вийти на нові ринки та підвищити конкурентоспроможність продукції;
  • демонстрація належності до преміум-сегменту;
  • захист від підробки.

Географічні зазначення можуть бути використані для більшості харчових продуктів та напоїв, зокрема для фруктів, овочів, меду, м’яса, вина, молочних продуктів тощо.

Landlord раніше повідомляв про те, що цього року Мінагрополітики спільно з проектом ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» розпочали впровадження в Одеській області системи винних та гастрономічних маршрутів з метою розвитку сільського туризму та агробізнесу на сільських територіях.

Читайте також