ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” побудувало і спустило на воду третю SLG-баржу.
Про це говориться у повідомленні Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури у Facebook.
Зазначається, що, як і дві попередні, третя баржа транспортуватиме річкою вантажі до 2,2 тис. т.
“Судна цієї серії створюються завдяки власним потужностям, без залучення сторонніх коштів. Технологічно це відбувається шляхом конверсії двох ліхтерів (маленьких самохідних суден) через вставку, що вирізається із третього ліхтера”, — пояснили у міністерстві.
І додали, що таким чином пароплавство розширює вантажність завдяки старому флоту, використання якого стало економічно недоцільним.
“До того ж собівартість виробництва барж SLG на порядок нижча, ніж будівництво нового судна. Плюс додаткові 100 робочих місць для українських корабелів, а також можливості для розвитку потужностей самого підприємства”, — підсумували у міністерстві.
Нагадаємо, ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” розробило нову послугу комплексного перевезення, що охоплює європейські річкові порти, представивши одну тарифну ставку для цього.
Практично 80% товарів експортується через Чорне море, тоді як до 10% – через Дунай. бізнес активно переносить свої логістичні маршрути в Чорне море, оскільки тут є висока довіра до безпеки, забезпеченої Збройними силами України. Тим часом потужність транспортування через Дунай трохи зменшилась.
Україна планує прокласти додатковий маршрут через Дунай, щоб обійти польську блокаду та збільшити експорт зерна до довоєнного рівня. Пропонований новий маршрут, деталі якого поки що невідомі, проходитиме від українського порту Ізмаїл до румунської Констанци та дунайських портів Німеччини.
ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство” (УДП) готується до запуску баржевих контейнерних караванів на Середній та Верхній Дунай як альтернативи перевізникам, які стикнулися з блокуванням руху на кордоні з Польщею.
ДП пропонує доставку контейнерів до дунайських портів Болгарії, Сербії, Угорщини, Словаччини, Австрії, Німеччини та до румунського порту Констанца.
Крім перевезення, компанія також забезпечує зберігання та перевалку в українських портах, організацію перевалки в портах вивантаження.
Держкомпанія вже почала консультації з перевізниками щодо залучення необхідної кількості контейнерів, необхідних для формування перших караванів.
Наразі в експлуатації компанії перебуває 25 одиниць самохідного флоту (20 в резерві) та понад 200 барж.
Українське Дунайське пароплавство (УДП) оголосило про початок реформування своєї корпоративної структури, як рекомендовано міжнародними партнерами.
У 2023 році Публічне акціонерне товариство “Українське Дунайське пароплавство” отримало дохід у розмірі 1,1 мільярда гривень.
ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство” модернізувало перевалку та готує проєкт ще одного логістичного комплексу. Власна перевалка зернових працює з минулого року, нещодавно комплекс було модернізовано.
Валерія Пепеля