Протягом тижня 27 березня-4 квітня на ринках агроперевезень не спостерігалося різких коливань. Попит на усі види транспорту залишається стабільним і суттєво не відрізняється від попереднього звітного періоду. Вартість більшості типів перевезень поступово знижується.
Про це повідомили аналітики SPIKE BROKERS.
Попит на автомобільну логістику в напрямку Італії зріс, що одразу відобразилося на вартості логістики. Водночас через низьку активність на ринку соняшнику, вартість перевезення в Болгарію знизилася на 5-10€/т залежно від типу пакування (насипом / біг-беги).
Ринкові ставки транспортування авто:
- Київська обл. – Литва @100-120€/т
- Черкаська обл. – Польща @80-90€/т
- Сумська обл. – Італія @120-140€/т
- Черкаська обл. – Болгарія @88-100€/т
За останній тиждень ситуація із перевезеннями залізницею стабільна. Перевізники більше зорієнтовані в напрямку портів, адже продавці зараз зосереджені на спотових поставках у глибоководні порти України. Не дивлячись на такий попит, ставки потроху знижуються.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Попит на перевезення у бік західного кордону України не достатньо активний, але стабільний. У напрямку кордону Румунії перевізники не надто зацікавлені у поставках через труднощі з перетином кордону та великими простоями вагонів.
Ринкові ставки транспортування залізницею:
- Центр – Порт @22-26$/т
- Центр – Кордон @40-50$/т
- Захід – Порт @25-32$
Попит на річковий фрахт не дуже активний. Через низьку торговельну активність останнім часом щодо соняшнику з постачанням в Румунію та Болгарію, попит на фрахт у цих напрямках досить низький. Вартість фрахту з дунайських портів України у порт Констанца (Румунія) за тиждень знизилася на 3-5€/т.
Ринкові ставки транспортування водою:
- Ізмаїл, Україна – Сілістра, Болгарія берез @26-30€/т
- Ізмаїл, Україна – Константа, Румунія берез @22-25€/т
Нагадаємо, минулий тиждень був позначений зростанням попиту на залізничні перевезення, особливо на вагони зерновози, а також стабілізацією авто- та морських перевезень. Попри низьку активність торгівлі в напрямку Європи, відновилась активність поставки в українські глибоководні порти. Ринок фрахту річкою значно укріпився, адже попит скоротився через зниження торгової активності в споті. Залізничні перевезення не зазнали значних змін, спостерігається підвищений попит на вагони-зерновози.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!