Новини

Співвласник групи компаній Risoil вийшов з проєкту концесії Херсонського порту

Про це бізнесмен розповів в інтерв’ю «Порти України». За його словами, реалізовувати проєкт продовжуватимуть партнери — грузинська група компаній Georgian Industrial Group, яка перемогла в концесійному конкурсі.

«Сподіваюся, що до кінця року вони дійсно отримають можливість управляти Херсонським портом для того, щоб завантажити його роботою», — сказав співвласник Risoil.

Читайте: BASF став співзасновником платформи зі збору заявок на утилізацію тари ЗЗР

Вихід з проєкту він пояснив непрозорими умовами роботи в порту.

«В першу чергу потрібно закрити незаконний рейд, який побудували у 2016 році. Жодна компанія, що себе шанує, не буде інвестувати в берегову інфраструктуру, якщо можна робити це (здійснювати перевалку — ред.) на рейді, не сплачуючи податки, знищуючи природу та видаючи зарплати в конвертах. Ми в такій системі працювати не маємо наміру», — зазначив Хаджішвілі.

Компанія «Рісойл-Херсон» — консорціум компанії «Петро ойл енд кемікалс» (Georgian Industrial Group) та Risoil S.A. (Швейцарія). Частка грузинської групи склала 60%, швейцарської компанії — 40%. У січні 2020 року «Рісойл-Херсон» перемогла в концесійному конкурсі щодо майнового комплексу ДП «Херсонський морський торговельний порт».

Раніше Landlord розповідав, як із львівського компосту виготовлятимуть органічне добриво.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку