.rll-youtube-player, [data-lazy-src]{display:none !important;}

Новини / Технології     23 липня 2021 08:01

Програмний робот став першим цифровим співробітником Kernel

Компанія передала віртуальному помічнику функцію планування частини логістичних процесів

Компанія Kernel роботизувала частину логістичних процесів, закріпивши за плануванням залізничних перевезень віртуального помічника. До посадових обов’язків першого цифрового співробітника компанії входить збільшення операційної продуктивності, мінімізація ризиків, покращення якості реалізації рутинних завдань і суттєве скорочення часових та економічних витрат.

Операційна ефективність Kernel зумовлена впровадженням ERP-системи на базі MS Navision. Однак не всі партнери компанії користуються аналогічним програмним забезпеченням або мають можливості для електронного обміну даними.

«Одна з вимог партнерства з «Укрзалізницею» — використання автоматизованої системи документообігу замовлень на перевезення вантажів та формування планів перевезень залізничним транспортом — АС «Месплан». Відмінність між ІТ-інфраструктурами Kernel і УЗ ускладнила обмін інформацією. Необхідно було вносити дані в обидві облікові системи, що сповільнювало процес планування. Виник логістичний дисонанс, який загострювався щосезону, враховуючи систематичне збільшення обсягів перевезень аграрної продукції. Ми зрозуміли, що в цьому ланцюгу бракує з’єднувальної ланки, яка б дозволила прискорити процес», — пояснив Андрій Піший, директор з ІТ Kernel.

До пошуку рішень долучилися співробітники Департаменту ІТ Kernel і представники української ІТ-компанії Innora. Відповідь було знайдено у технології RPA (Robotic Process Automation), оскільки роботизація логістичних процесів дозволяє делегувати виконання механічних операцій роботу. Так і з’явився унікальний представник цифрової робогенерації, розроблений на платформі UiPath.

Читайте: Чотири переконливі аргументи на користь використання мобільних ваг

Програмний робот самостійно створює план поставок і автоматично вносить необхідну інформацію про електронні заявки з ERP-системи MS Navision в АС «Месплан». При цьому він використовує ряд перевірок і спеціальних умов, враховує статуси погодження планів та електронних заявок, дотримується періодів, вираховує кількість запланованих, а також фактично оформлених вагонів. Для актуалізації інформації робот обмінюється даними між системами у визначеному форматі та регламенті.

Співробітники Департаменту логістики Kernel отримали можливість працювати у єдиній корпоративній ERP-системі й уникати дублювання функцій, що значно зменшило обсяги ручного внесення інформації та імовірність механічних помилок, підвищило швидкість опрацювання електронних документів та ефективність процесів планування залізничних перевезень.

«Автоматизувати такий складний процес і довірити виконання певних функцій роботу вдалося завдяки 100% залученості, зацікавленості та злагодженості дій учасників робочої групи проєкту. Співробітники департаментів логістики та ІТ провели десятки годин в обговореннях оптимальної побудови процесів, тестуванні, обробці виключень з фахівцями Innora. Нам вдалося успішно реалізувати черговий інноваційний проєкт і значно підвищити операційну продуктивність компанії», — зазначила Євгенія Кучеренко, менеджер ІТ проєктів логістики.

Раніше Landlord розповідав, що для фінансування першого етапу ринку землі знадобляться $2–4 млрд

Читайте також

Матеріали по темі