Новини    12 листопада 2024 17:40

Попит на крафтову українську продукцію стрімко зростає


В Україні набирає популярності продукція з локальною ідентичністю, і все більше торгових мереж виділяють окремі полиці для крафтових товарів.

Про це повідомив директор департаменту власних торгівельних марок мережі супермаркетів VARUS Сергій Чорний на форумі NEW FOOD SUMMIT 2024.

Зокрема, покупці звертають увагу на вітчизняні крафтові сири, ковбаси та інші продукти високої якості.

Сергій Чорний, представник мережі роздрібної торгівлі, підкреслив, що нині український крафтовий виробник пропонує преміальні товари. Якщо раніше попит на таку продукцію був низьким, то тепер вона займає стабільне місце на полицях магазинів і має постійний інтерес серед покупців. Це зростання популярності відображає тренд на підтримку місцевих виробників та пошук оригінальних, якісних продуктів з українським характером.

Нагадаємо, шеф-кухар і ресторатор Євген Клопотенко інвестував 500 000 євро у створення продуктової лінійки “100років” та онлайн-магазину “100шоп”.

Новини за темою:  МХП Косюка стає мажоритарним власником іспанської Uvesa: угода на 225€ за акцію
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...