Новини / Технології     11 травня 2019 11:24

Поєднання агро з IT: українською розробкою для фермерів зацікавилися іноземці

Україна представила нову ІТ-розробку для аграріїв на світовому конкурсі стартапів у Швейцарії. Цей додаток забезпечує швидку комунікацію між органічними виробниками і покупцями на локальних та світових ринках. Продуктом відразу зацікавилося багато іноземних компаній.

Про це повідомляє прес-служба Агропорт Україна.

Новий український продукт – мобільне рішення AgroportEх.Bio – поєднало в собі агро і IT. Це ефективний інструмент для просування фермерської продукції на міжнародний ринок.

Проект був високо оцінений на великому світовому конкурсі стартапів посівної стадії Seedstars Global Summit у Швейцарії.

Читайте: Ринок земелі треба закрити від іноземців на 10-15 років – Анатолій Кисіль

Україна вперше була представлена ​​на конкурсі аграрним напрямком. При цьому організатори зізналися, що давно вже чекали від нашої країни подібного стартапу, адже Україна останніми роками показує стрімке зростання в аграрній галузі і серйозні досягнення в сфері IT. Журі Seedstars World гідно оцінило розробку українців.

Agroportex.Bio – B2B додаток, який забезпечує швидку комунікацію між органічними виробниками і покупцями на локальних і світових ринках. Сервіс гарантує прямий доступ до перевірених операторам органічного ринку без посередників. Користувачі отримують мобільний доступ до актуальних запитів і пропозицій на своїй рідній мові незалежно від країни проживання (зараз сервіс доступний у 35 країнах), а також можуть розміщувати власні заявки.

«Розробкою відразу зацікавилося багато іноземних компаній, тож для наших виробників це дуже хороша перспектива», – розповіла СОО компанії Agroportex.bio Ольга Гольдина.

Уперше додаток було представлено рік тому на найбільшому аграрному заході Східної Європи – Форумі AGROPORT.

ІТ-розробка забезпечує збут продукції

Мобільний  додаток AgroportEх.Bio – це ефективний інструмент для просування фермерської продукції на міжнародний ринок. Він допомагає виробникам знаходити покупців своєї продукції за кордоном, вирішуєчи таким чином важливе завдання збуту продукції.

 «Під час минулого в лютому Biofach World 2019 (buyorganic.in.ua) Agroportex.Bio вніс інноваційну складову в промоцію національних українських продуктів. Зараз ми готуємося представляти Україну на найбільшій національній виставки в Ізмірі (Туреччина), а на осінь в наших планах уже ринок Великобританії», розповідає керівник Agroport Ukraine Дмитро Титаренко.

Розробку AgroportEх.Bio також буде представлено на форумі Agroport South Kherson 2019, що проходитиме 18–20 липня в Херсоні.

Landlord раніше публікував рейтинг ТОП-7 агрокомпаній, які найбільше витрачають на інновації.

Читайте також