Новини / Думки     06 жовтня 2020 10:05

Пандемія безповоротно змінила поведінку споживачів – CEO BlackRock

Через Covid-19 сфера інвестицій у харчову індустрію структурних змін не зазнала, лише посилились тенденції переходу до дистанційного обслуговування. Сфера HoReCa почне відновлення через декілька років

Через пандемію Covid-19 сфера інвестицій в харчові технології структурних змін не зазнала, а ринок став свідком лише посилення чинних тенденцій.

З такою думкою в інтерв’ю агентству AgFunderNews виступив Лоренс Фінк, засновник, голова правління, президент і CEO міжнародної інвестиційної компанії BlackRock, Inc (Нью-Йорк). BlackRock, Inc вважається однією з найбільших інвестиційних компаній світу і є найбільшою в світі за розміром активів під управлінням ($7,43 трлн станом на кінець 2019 р.)

За словами Лоренса Фінка, апетит інвесторів до ризику, в цілому, вже повернувся до допандемічного рівня. Одним з наслідків пандемії є прискорення розвитку технологій, орієнтованих на зручність споживачів. Все, що пов’язано з доставкою їжі – наприклад, їжа на винос, продуктові набори, інтернет-магазини – стає дедалі привабливішим для інвесторів, адже витрати на залучення клієнтів впали, а кількість замовлень лише зростає.

Крім того, через харчовий ланцюжок у виграші і підприємства, що спеціалізуються в інших галузях. Наприклад, компанії foodtech, які пропонують рішення, що знижують трудомісткість виробництва продуктів харчування, бачать, що їхні послуги мають великий попит.

Читайте: Найбільший швейцарський банк збільшив кредитну лінію для MIMIER TRADE SA до $30 млн

При цьому експерт зазначає, що не при справах опинилися компанії, які пропонують технологічні рішення для ресторанів – програмне забезпечення, автоматизацію процесів та ін. У зв’язку з масовим закриттям закладів HoReCa попиту на такі послуги зараз майже немає. Фінк очікує пожвавлення в цієї галузі лише через кілька років, тому, на думку глави BlackRock, компаніям, орієнтованим на цю нішу, доведеться перепрофілюватися або зникнути.

На думку Лоренса Фінка, Covid-19 істотно і різко змінив поведінку споживачів, яка у звичайних умовах змінюється вкрай повільно. Покупці дедалі більше переорієнтовуються на Інтернет, жадають підвищення рівню комфорту і приділяють особливу увагу на турботу про здоров’я.

«Я вважаю, що коли ефекти Covid-19 ослабнуть, поведінка споживачів вже суттєво не зміниться. Таким чином, необхідно інвестувати, щоб встигнути адаптуватися до цих нових споживацьких тенденцій, які швидко стають нормою. Не думайте, що ми побачимо повернення до старого нормального стану. Історія говорить нам, що так не буває», – стверджує СЕО BlackRock.

Також Лоренс Фінк очікує хвилі злиттів і поглинань для тих компаній, які не приділяли пріоритетної уваги розвитку онлайн-напрямків.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що держпродспоживслужба надаватиме послуги у цифровому форматі.

Фото: Focus.de

Читайте також