Новини / Техніка     23 травня 2019 16:15

Нібулон спустив на воду найдовше в Україні 140-метрове судно-гігант

Перевантажувач NIBULON MAХ, збудований суднобудівному заводі компанії «Нібулон» - не просто найдовше судно в Україні, а й найскладніший інженерний об’єкт.

Найбільше за 25 років незалежності України судно спустили на воду 18 травня. Про це повідомила прес-служба компанії «Нібулон» та розмістила фото гіганта, яким по праву може пишатися компанія. Презентація NIBULON MAХ відбудеться 20 вересня на суднобудівно-судноремонтному заводі «Нібулон» (м. Миколаїв, Каботажний спуск, 2/1) під час Міжнародного форуму TRANS EXPO ODESA-MYKOLAIV 2019 та Міжнародної виставки «Суднобудування і водний транспорт-2019».  У компанії обіцяють, що побувати на найдовшому в Україні 140-метровому судні зможе кожен охочий.

«З гордістю можу сказати, що тут ми будуємо найдовше в історії незалежної України унікальне 140-метрове самохідне судно, яке стане вінцем у процесі відродження річкових перевезень в Україні. Вірю, що вже 20 вересня ми презентуємо українцям і світові це та інші новітні «НІБУЛОНівські» судна у всій їхній красі. І це досягнення стане не лише перемогою нашої компанії, але й приводом для гордості всієї України», – зазначив  генеральний директора компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський.

За його словами «Нібулон має найсучасніший флот в Україні, і новий гігант – це вже 75-те судно.

Будівництво здійснюється за фінансової підтримки Міжнародної фінансової корпорації та Європейського банку реконструкції і розвитку, а також Європейського інвестиційного банку. Саме завдяки їм здійснена масштабна реконструкція суднобудівно-судноремонтного заводу компанії «Нібулон», який найближчим часом має стати найсучаснішим в Україні.

Читайте: Нібулон – найкращий роботодавець в агросекторі

Як каже Олександр Тарановський, заступник директора з економіки судноплавної компанії «Нібулон», новий найпотужніший кран NIBULON MAX дозволить компанії не лише уникнути залучення сторонніх плавкранів, але й надавати послуги іншим компаніям.

«Дане судно дозволить підвищити річні обсяги перевалки вантажів флотом на 2–3 млн тонн/рік та збільшити обсяги перевалки вантажів безпосередньо флотом компанії до 4–5 млн тонн/рік. Також дане судно дасть можливість гнучко використовувати річковий вантажний флот, виступаючи накопичувачем у період відсутності суден закордонного плавання», – пояснює Олександр Тарановський.

NIBULON MAX у цифрах:

  • 2 кранові частини продуктивністю 18 000 тонн на добу;
  • 2 вантажні трюми вантажомісткістю 10 000 тонн, наявність власних трюмів на судні забезпечує безперервну роботу кранів під час швартовних операцій з баржами, що скоротить час навантаження суден;
  • до 90 діб – автономність цього судна за запасами палива та прісної води;
  • 28 членів екіпажу передбачено на судні, плюс є 5 додаткових місць;
  • 5 тис. тонн металопрокату та 150 км кабельної продукції використано для будівництва судна, сумарна вага матеріалів для ізоляції корпусу судна складає 64 тонни.

Як повідомляв раніше Landlord, «Нібулон» за $23 млн будує потужний перевантажувальний термінал у Запорізькій області.

Логістика        23 серпня 2019 11:21

400 тонн херсонських кавунів: на Київщині розвантажили баржу Нібулона ФОТО

Легендарна баржа з кавунами прибула до Переяслав-Хмельницького з Херсонщини. Транспортувала традиційний щорічний вантаж із продукцією херсонських фермерів компанія Нібулон.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук ТОВ СП Нібулон.

На вантажному причалі філії «Переяславська» ТОВ СП Нібулон 22 серпня розвантажили несамохідне судно з кавунами, вирощеними на Херсонщині. З Переяслав-Хмельницького продукцію доправлятимуть у київські супермаркети торгової мережі Сільпо. Баржа подолала шлях з Голої Пристані до Переяслав-Хмельницького за 4 доби.

Читайте: 10 тонн винограду: завдяки об’єднанню 8 фермерів швидко реалізували урожай

Компанія Нібулон транспортує херсонські баштанні культури Дніпром до столиці вже третій рік поспіль. Гендиректор компанії Олексій Вадатурський відзначив, що для Нібулона це перевезення – неприбуткове і є «скоріше соціальним проектом».

«Щоб несамохідні судна з кавунами ходили річкою, як трамваї або тролейбуси містом, необхідні докорінні зміни законодавства, зокрема щоб річковий транспорт в Україні став конкурентним відносно автомобільного і залізничного, як і у всьому світі. Тоді з Херсонської області будуть вантажитись кавуни від 100 до 300 тонн щоденно» – зазначає Олексій Вадатурський.

Нібулон висуває низку пропозицій зі створення сприятливих умов для річкових вантажоперевезень:

  • відмінити акцизний податок на пальне або компенсувати цей податок під час річкових вантажних і пасажирських перевезень,
  • відмінити плату за розведення та/або підіймання ферм мостів;
  • відмінити плату за проходження шлюзами Дніпровського каскаду;
  • усунути рентну плату за спеціальне використання води.

«Усі ці заходи є загальносвітовою практикою, адже в жодній країні немає такого надмірного та необґрунтованого податкового навантаження на внутрішній водний транспорт», – наголошують у компанії.

Landlord раніше повідомляв про те, що Нібулон показав, як будується найпотужніший флагман його флоту.

Поділися

Логістика        16 серпня 2019 17:04

Нібулон показав, як будується найпотужніший флагман його флоту ФОТО

140-метровий гігант – це найпотужніше судно компанії  і найдовше кранове судно класу «річка-море» в Україні.

Фото 140-метрового плавкрана П-140 NIBULON MAX, який зараз добудовується, розмістила компанія «Нібулон» на своєму офіційному сайті та повідомила про хід суднобудівних робіт.

Зараз у кілька змін ведуться опоряджувальні роботи, задіяна максимальна кількість суднобудівників компанії. Кришки люків для двох трюмів важать по 30 тонн кожна, а деталі для їхніх рухомих з’єднань – понад 4 тонни.

Читайте: Флот Нібулона: 75 суден, $600 млн та 10 років

До високоточних робіт зі зварювання залучені найкращі фахівці-зварювальники харківської компанії «КОДА».

Як повідомляв раніше Landlord, судно-гігант, яке зараз добудовують, «Нібулон» спустив на воду у травні цього року.

Поділися

Логістика        15 серпня 2019 15:02

На Вінниччині з’явиться потужний елеваторний комплекс Нібулона

Нібулон розпочав будівництво у м. Хмільник Вінницької області нового комплексу з приймання, зберігання й відвантаження зернових та олійних культур на залізничний транспорт на 4 тис. тонн.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Генеральний підрядник будівництва – компанія Олл Інжиніринг.

Читайте: Фермер з Одещини заробляє на цукровій кукурудзі $5 тис. з 1 га

Проєкт передбачає зведення таких об’єктів комплексу:

  • 8 зерносховищ ємністю по 500 т кожне;
  • норійна вежа;
  • пункт розвантаження автотранспорту із завальною ямою;
  • ваги автомобільні;
  • підземна транспортна галерея від пункту розвантаження автотранспорту до норійної вежі та наземна транспортна естакада від норійної вежі до бункерів завантаження на залізничний транспорт;
  • блок адміністративно-побутових приміщень з лабораторією;
  • залізнична колія.

Відзначено, що новий комплекс матиме річну потужність 33,5 тис. т. Очікується, що нова структура сприятиме зменшенню витрат фермерів на реалізацію зернових, оскільки завдяки комплексу зернотрейдер стане ближчим до сільгоспвиробників.

Landlord раніше повідомляв про те, що Нібулон за $23 млн збудував новий річковий термінал потужністю 300 тис. т зерна на рік.

Поділися

Логістика        12 серпня 2019 16:09

Флот Нібулона: 75 суден, $600 млн та 10 років

Нібулон, одна з найбільших агрокомпаній України, є також головним вітчизняним суднобудівником. Левову частку своєї продукції він транспортує річками за допомогою власного флоту, який налічує 75 барж, катерів, плавкранів тощо. У їх будівництво за 10 років Нібулон інвестував $600 млн.

Про це повідомляє НВ Бізнес.

Близько 3,3 млн т своєї експортної продукції Нібулон переміщує всередині країни Дніпром і Південним Бугом. Власний флот, якому на сьогодні в Україні немає рівних, компанія збудувала самостійно. На це пішло 10 років і $600 млн інвестицій.

Читайте: Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Рішення створити річковий флот засновник компанії Олексій Вадатурський пояснює небажанням «стояти в чергах», очікуючи для перевезення своїх вантажів вільних вагонів від Укрзалізниці та вільних потужностей у морських портах.

Таким чином, Нібулон збудував не лише баржі, катери, що доправляють агропродукцію річками, а й плавкрани, які перевантажують зерно на морський транспорт. Для забезпечення всіх логістичних етапів компанія також звела 12 портових терміналів на Дніпрі та Південному Бузі.

Оскільки Нібулон має ще й потужний автопарк і власні залізничні вагони, то в компанії змогли побудувати  роботу так, щоб автомобілі постачали зерно на відстань не більше 100 км за схемою «поле – порт/найближчий елеватор – залізниця/річка».

Кредити на свої масштабні логістичні й інфраструктурні проекти Нібулон отримував від ЄБРР, Європейського інвестиційного банку, Світового банку та інших.

Landlord раніше повідомляв про те, що Нібулон придбав 20 власних нових вагонів-хоперів і вже відправив ними в Миколаїв першу партію зерна.

 

Поділися

Логістика        10 липня 2019 16:11

Нібулон транспортує зерно власними вагонами: оборот маршруту за три дні

Компанія «Нібулон» придбала 20 власних нових вагонів-хоперів і вже відправила ними в Миколаїв першу партію зерна. Вагони завантажили на одному із комплексів компанії – у філії «Смотрич» Хмельницької області.

Про це повідомляє прес-служба компанії «Нібулон».

Філія «Смотрич» оснащена  високопродуктивним обладнанням, тож  підприємство завантажило вагони в максимально короткі терміни. Зерно відправлене до перевантажувального термінала в Миколаєві.

Читайте: Перевірки суден у морпортах незаконні. ЄБА просить Уряд втрутитися в ситуацію

Вагони виробництва ТОВ «Дослідний-механічний завод  “Карпати”», придбані компанією наприкінці червня поточного року, дуже потужні і мають сучасні характеристики. Вантажопідйомність становить 70,5  т, об’єм кузова – 120 м3 (це на 26 м3 більше, ніж у вагонів Укрзалізниці).

Для ефективного перевезення вантажів оборот вагонів з центра України до порту має становити 3–4 дні (туди і у зворотному напрямку), тоді як зараз на Укрзалізниці вона становить 10–12 днів.

«Отож скільки вагонів не додавай, якщо ефективність їх використання не буде покращена, то ситуація не зміниться, а обіг вагонів навіть погіршиться: їх постійно не вистачатиме, і вони перетворяться у склади на колесах», – зазначив гендиректор компанії Олексій Вадатурський.

Вагони, придбані компанією «Нібулон», можуть забезпечувати оборот маршруту за три дні.

Landlord раніше повідомляв про те, що компанія «Нібулон» збудувала в Запорізькій області новий річковий перевантажувальний термінал філії «Тернівський». Його потужність дозволяє приймати 300 тис. т зерна на рік.

Поділися
Показати ще