Новини / Технології     12 грудня 2018 16:15

Несподіваний конкурент: інтернет-магазин відкриває потужне виробництво овочів на гідропоніці

Найбільший інтернет-магазин у Китаї відкриває найпотужніший у країні завод із гідропонного виробництва овочів. Інноваційною складовою цього бізнес-проекту є простежуваність процесу від посадки до моменту доставки продукції.

Про це повідомляє agroxxi.ru.

JD.com уклала договір з японським гігантом – виробником хімікатів Mitsubishi Chemical, і відкриває завод, на якому діятиме гідропонна система культивування з сонячним і штучним освітленням. Площа заводу – 10 040 кв. м.

Читайте: Врожай 2019 — якою буде зима в Україні (прогноз)

На сьогодні на підприємстві можуть виробляти шпинат, капусту, салати, коріандр та ін. Основною перевагою організованого  виробництва є те, що споживач має можливість простежити шлях свого замовлення – від посадки овочів до моменту доставки.

Температура, вологість, світло і рідкі добрива на заводі контролюються автоматично. Це забезпечує високу якість овочів і низьку  залежність від пестицидів. Наприклад, шпинат, вироблений на підприємстві, містить більше мікроелементів, ніж при вирощуванні на відкритому ґрунті: калію – на 25 % більше, фосфору – на 37 %, фолату – на 80 %, вітаміну С – на 32 %.

Завод може виробляти більше продукції, ніж традиційні с.-г. системи: 19 врожаїв шпинату в рік порівняно з 4 врожаями в полі або 6 у теплиці. Для вирощування однієї партії будь-якого врожаю овочів потрібно лише півлітра води.

Виробництво інтегроване з логістичним ланцюгом інтернет-магазину, тому овочі відразу після збирання можуть поставлятися до покупця.

Landlord раніше повідомляв про те, які культури будуть найприбутковішими для українських фермерів.

Читайте також