Новини / Інтерв'ю     24 лютого 2022 12:02

Ми приходимо до клієнта з готовим рішенням та своєю командою — Іван Жданов

Як компанія MAFAL пройшла період різкого дорожчання металу та енергоносіїв та зміцнила позиції на ринку елеваторного обладнання

Компанія Altuntas Grup є одним зі світових лідерів у галузі виробництва обладнання для зберігання та транспортування зернових культур під торговою маркою MAFAL. Наразі елеватори під цим брендом можна вважати одним з еталонів у своїй категорії обладнання. Достатньо сказати, що гарантія на метал від MAFAL становить 60 років. Тож не дивно, що до стенду турецького виробника під час виставки «АгроВесна 2022» не слабшав інтерес відвідувачів. Ми також не оминули його увагою, поспілкувавшись із директором «MAFAL Україна» Іваном Ждановим.

Яке нове обладнання ви представляєте на виставці «АгроВесна 2022»?

Насамперед це стрічкові транспортери, які стали більш модернізованими та продуктивними. Наш завод у Туреччині фактично забезпечує виробництво повного комплексу елеваторного обладнання. Ми виробляємо електромоторні приводи, вентиляційне обладнання, всі комплектуючі, транспортерне обладнання, силоси тощо, причому силоси практично всіх розмірів включно із найбільшими місткістю 25 000 т зерна. Сьогодні ринок вимагає не стільки якихось новинок, скільки гарантії стабільного виконання замовлень. Наш завод готовий гарантувати короткі терміни виготовлення та постачання продукції — від 2,5 до 3 місяців. Це удвічі швидше порівняно із середнім значенням по ринку.

Наскільки масштабною є присутність продукції MAFAL на світовому ринку та на ринку України?

У 2021-му ми відзначили вже 40-річчя виробництва. Сьогодні постачаємо продукцію до 105 країн світу, реалізувавши загалом понад 3700 проєктів. У наших силосах зберігається сукупно 75 млн т зерна.

В Україні MAFAL реалізувала вже близько 100 елеваторних проєктів. Замовники активно спілкуються з нами, аби встигнути запустити потужності зі зберігання зерна до вересня-жовтня. Як я вже казав, ми готові виконати замовлення у термін до трьох місяців, тобто зі значним запасом часу.

Чи забезпечуєте ви паралельно монтаж обладнання?

Виконання кожного замовлення супроводжується шеф-монтажною підтримкою — у нас це безкоштовна опція, тоді як конкуренти додатково включають її до рахунку. У кожній області України ми налагодили партнерські стосунки із кваліфікованими монтажними бригадами, з якими рекомендуємо співпрацювати нашим клієнтам. Ці люди пройшли відповідне навчання і вміють монтувати наше обладнання. Аналогічним чином співпрацюємо із прєктними організаціями. Фактично ми приходимо до клієнта з готовою командою. Крім того, виконуємо пусконалагоджувальні роботи, а також забезпечуємо сервісне післяпродажне обслуговування та контроль стану об’єктів.

Чи вплинула нестабільність останніх років на ваш бізнес?

В одному силосі може використовуватися до 20 різних товщин металу, і важливо дотримуватися цих параметрів. Для цього необхідне стабільне постачання якісної сировини. Хтось не отримує потрібну номенклатуру і шукає дешевше, підбирає тонший метал — а це значний ризик, оскільки силос може зруйнуватися. Впродовж останнього року спостерігався істотний дефіцит і постачальники підіймали ціну на метал фактично щомісяця. Завдяки тому що компанія MAFAL є найбільшою на ринку, ми отримали найбільші квоти постачання металу. Тому в нас завжди є запас металу на три місяці виробництва наперед, а нерідко і на більший термін. Це значні капіталовкладення, які дають нам змогу бути більш гарантованими та стабільними в момент поставки.

Якою є стратегія компанії MAFAL в Україні?

Укладена угода про зону вільної торгівлі між Україною та Туреччиною дає нам змогу здешевити продукцію. Наша ціна на сьогодні дуже конкурентна і фактично однакова з аналогами, які перебувають у нижчій категорії за якістю. Це досягається в тому числі за рахунок великих обсягів виробництва, оскільки собівартість у нас нижча. Наша місія в Україні — запропонувати ринку більш якісні та прогресивні технології. І наш персонал постійно підвищує кваліфікацію, щоб вміти працювати з новими технологіями. Ми плануємо стати лідерами ринку в Україні, як нам це вдалося в інших країнах світу.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, як інноваційна формула металу дозволила MAFAL отримати конкурентну перевагу на ринку елеваторів

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також