Новини / Фінанси     01 квітня 2019 10:56

Мільйони, квартири та фешенебельні авто – що задекларували агрочиновники у 2018 році

Державні чиновники оприлюднили електронні декларації про майно і доходи за 2018 рік. Володимир Омелян задекларував понад 735 тис. грн зарплати,  Ольга Трофімцева – 476 тис. грн. Деякі чиновники повідомляють про володіння десятками земельних ділянок.

В Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, з’явилися дані про доходи і статки у 2018 році.

Landlord вибрав ТОП-5 осіб, які займають ключові посади у структурах, безпосередньо пов’язаних з агросектором.

Ольга Трофімцева

Виконувач обов’язків міністра аграрної політики і продовольства України

Заробітна плата, отримана за основним місцем роботи (на посаді заступника міністра з питань європейської інтеграції), –  476 726 грн.

Інших даних щодо доходів та об’єктів майна в декларації Ольги Трофімцевої немає.

Читайте: Корупція в Укрзалізниці: за рік вкрали 2$ млрд

Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України

Вказав доходи у розмірі 1 млн 41 тис. 170 грн:

  • заробітна плата – 735 278 грн,
  • дохід від надання майна в оренду – 270 047 грн,
  • кредитна лінія до зарплатної карти – 35 845 грн.

Члени його сім’ї задекларували за минулий рік 4 311 481 грн.

На рахунках у банках міністр має 128 930 грн, а його дружина Світлана Бевза – $483 і 412 459 грн. Готівкою В. Омелян має $90 тис. і 25 тис. євро, Світлана Бевза – $ 70 тис.

Міністр володіє квартирою в Києві площею 61,6 м2, земельною ділянкою у Львівській області площею 998 м2 і гаражем площею 37,4 м2.

В. Омелян з родиною має в користуванні земельну ділянку площею 1 296 м2 і будинок 269,6 м2 у Київській області.

Володимир Топчій

Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України

Заробітна плата, отримана за основним місцем роботи, – 450 915 грн; пенсія – 98 645 грн; дохід від надання майна в оренду – 6794 грн.

Має квартиру в Києві, два земельні паї і дві земельні ділянки для ведення ОСГ у Херсонській області, а також автомобіль Toyota 2008 року випуску, вартістю 256 046 грн.

Готівкові кошти – $7500 та 80 000 грн.

Віктор Шеремета

Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України

Заробітна плата, отримана за основним місцем роботи, – 467 656 грн, інші доходи – 44 643 грн.

Має автомобіль Toyota Corolla 2012 року випуску, вартістю 230 000 грн.

Два житлових будинки площею 95,6 та 91,6 м2 у Переяслав-Хмельницькому районі Київської області. Там же має 10 земельних ділянок площею 35 480, 35 746, 3002, 2478, 1200, 34 112, 20 530, 21 470, 149 708, 1208 м2, ще 5 земельних ділянок належать його дружині Катерині Шереметі.

Кошти, розміщені на банківських рахунках, становлять 129 102 грн.

Євген Кравцов

Голова правління АТ «Укрзалізниця»

Заробітна плата, отримана за основним місцем роботи, – 9 749 090 грн.

Дружина Євгена Кравцова, Олена Олександрівна, володіє земельною ділянкою в Броварському районі Київської області (вартість за останньою оцінкою 1394 грн).

Також Олена Кравцова має автомобіль Mercedes-Benz 2014 року випуску, вартістю 918 000 грн, та два мотоцикли: Suzuki 2008 року випуску, вартістю 104 000 грн та Harley-Davidson 2018 року випуску, вартістю 510 750 грн.

Landlord раніше повідомляв про те, що колишній голова Аграрної партії України Віталій Скоцик, який висунув свою кандидатуру в Президенти України, задекларував дві земельні ділянки, будинок, квартиру та автомобіль Infiniti, а також 144,5 тис. зарплати і понад 2 млн гривень доходу від підприємницької діяльності.

Логістика        12 серпня 2019 17:19

Євген Кравцов: експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей

Керівник Укрзалізниці Євген Кравцов вважає, що експеримент з приватною тягою без прийняття відповідного закону не вирішить логістичних проблем, а створить корупційні ризики та переваги для компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень.

Про це повідомляє УНІАН.

Євген Кравцов висловив своє бачення щодо запуску в режимі експерименту приватної тяги на залізниці.

«Ми неодноразово заявляли, що експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей», – відзначив очільник УЗ.

На його думку, для проведення такого експерименту потрібно чітко регламентувати, хто нестиме відповідальність за аварійні ситуації, які можуть статися. За словами Євгена Кравцова, Мінінфраструктури поки що такого регламенту не розробило.

Читайте: Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Крім того, в Укрзалізниці не бачать «великого сенсу» в експерименті з приватною тягою, оскільки він не тільки не розв’яже логістичну проблему, а й створить ризики для корупційних зловживань, бо принцип вибору компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень, поки що не визначено.

«Саме тому це питання може бути врегульовано виключно шляхом прийняття закону», – наголосив Євген Кравцов.

Landlord раніше повідомляв про те, що Мінінфраструктури планує запустити на українську залізницю приватну тягу вже у 2019 р. в експериментальному режимі – без прийняття відповідного закону у ВР. При цьому приватним компаніям виділять ті маршрути, які зараз є збитковими.

Поділися

Логістика        02 серпня 2019 08:17

Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов заявив, що прихильно ставиться до ідеї створення конкурентного ринку залізничних перевезень в Україні.

Про це повідомляє НВ.

За словами очільника УЗ, його особиста думка збігається з позицією компанії щодо позитивного сприйняття зазначеної ідеї.

Читайте: Українські аграрії можуть втратити частину врожаю через транспортний колапс – Олександр Криворучко

«Я особисто, і, в принципі, позицією компанії на сьогодні є те, що ми прихильно ставимося до конкурентного ринку залізничних перевезень – як вантажних, так і пасажирських», – відзначив Євген Кравцов.

Проте, на думку керівника УЗ, сьогодні компаній, які прагнуть взятися за пасажирські залізничні перевезення, немає, оскільки в Україні лише кілька напрямків окупаються з точки зору операційних витрат.

Landlord раніше повідомляв про те, що Кернел за $64 млн купив найпотужнішого після УЗ залізничного оператора.

Поділися

Аналітика        31 липня 2019 16:08

Ольга Трофімцева пояснила, навіщо аграріям міністерство

Мінагрополітики має бути медіатором, лобістом та неупередженим економістом-аналітиком для АПК – такими бачить функції ввіреної їй структури в.о. міністра аграрної політики та продовольства Ольга Трофімцева.

Про це повідомляє Економічна правда.

Керівник і політик нової генерації Ольга Трофімцева висловила своє бачення доцільності існування профільного міністерства для аграріїв, а також його основних завдань саме на сьогоднішньому етапі.

Чи потрібно аграріям своє міністерство?

Сьогодні можна почути думку про необхідність об’єднання Мінагрополітики з іншими суміжними міністерствами. Ольга Трофімцева відзначає, що через такий досвід проходило багато країн (США, Німеччина, Франція, Нідерланди), проте всі вони визнали необхідність окремого міністерства, яке б формувало та реалізувало аграрну політику держави.

Читайте: Українські аграрії можуть втратити частину врожаю через транспортний колапс – Олександр Криворучко

Ольга Трофімцева вважає, що в аграрного сектора України є повне право мати власного представника, лобіста, в Кабінеті міністрів. Доцільність його обумовлена необхідністю «забезпечення економічного зростання (18 % ВВП та 40 % валютної виручки формує сьогодні саме АПК) та світовим досвідом».

В.о. міністра відзначає, що майже всі країни, які лідирують на продовольчих ринках, мають не лише власне міністерство, а й загальноєвропейський директорат DG Agri, та витрачають на їх функціонування значні кошти.

Навіщо аграріям потрібно своє міністерство?

На думку Ольги Трофімцевої, ключові функції Мінагрополітики – це бути «медіатором, лобістом та неупередженим економістом-аналітиком для АПК».

За її словами, діяльність міністерства має формуватися з огляду на найбільш чутливі точки зростання продуктивності в агросекторі:

  • Інноваційність

У цьому ключі в.о. міністра  наголошує на пріоритетності нових підходів до аграрної науки та освіти.

  • Конкурентоспроможність та експорт

Концентрація на продуктивності праці, створенні доданої вартості та оптимізації енергозатрат.

  • Управління ризиками та формування підходів climate smart agriculture

Розвиток механізмів управління ризиками, впровадження заходів страхування, адаптації до змін клімату, раціонального використання природних ресурсів.

  • Розвиток сільських територій

Для досягнення економічного зростання це один із найпріоритетніших напрямків.

Landlord раніше повідомляв про те, що президент УКАБ Алекс Ліссітса пропонує об’єднати в одному міністерстві напрямки сільського господарства, продовольства, екології, регіонального розвитку, земельних відносин, захисту прав споживачів, торгівлю аграрною продукцією та професійно-технічну освіту.

Поділися

Логістика        31 липня 2019 09:27

Ексімбанк США допоможе придбати 40 локомотивів для УЗ – Володимир Омелян

Експортно-імпортний банк США відновлює співпрацю з Україною, і до першочергових програм, які він готовий фінансувати, віднесено інфраструктуру. Зокрема одним із перших проектів стане закупівля щонайменше 40 американських локомотивів для Укрзалізниці.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук міністр інфраструктури Володимир Омелян.

У зв’язку з цим 30 липня відбулася зустріч з представниками компанії Wabtec Corporation і US EXIM, на якій обговорили умови і часові рамки закупівлі для УЗ чергової партії локомотивів виробництва США.

Читайте: Українські аграрії можуть втратити частину врожаю через транспортний колапс – Олександр Криворучко

Landlord раніше повідомляв про те, що до 2025 року Укрзалізниця отримає 110 локомотивів Alstom.

Поділися

Трейдинг        25 липня 2019 12:10

Український агроекспорт виріс на 18,6% – до $10,3 млрд

За підсумками січня-червня експорт продукції аграрного сектору склав понад $10,3 млрд, що на $1,6 млрд (або на 18,6%) більше порівняно з аналогічним періодом 2018 року.

Свіжі дані українського аграрного експорту наводить Мінагрополітики на своєму сайті. У зовнішньоторговельному обігу України в цілому продукція АПК складає чверть, у цінах це $13,1 млрд.

Про це повідомила в. о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева. За її словами, свіжі цифри з експорту за півроку дають усі підстави сподіватись на новий експортний рекорд у 2019 році.

«Найвагомішими чинниками таких результатів залишаються обсяги експорту зернових культур – 44,2%, олії – 22,9% та насіння олійних культур – 6%», – відзначила Ольга Трофімцева.

Читайте: Уряд скасував ліцензування імпорту та експорту спирту, алкоголю і сигарет

За її словами, обсяги експорту продукції рослинництва зросли на $1,5 млрд дол. США (на 19,3%) – до 9, 5 млрд дол. США.Обсяги експорту продукції тваринництва також зросли на  $73,2 млн (на 10,9%) і склали  $742,5 млн.

Куди йде найбільше українського  агроекспорту

  1. Країни Азії – 41,9%
  2. Країни Європейського Союзу – 33%
  3. Країни Африки – 15,4%.

Основні країни, до яких експортувалася українська продукція

(тис. дол. США)

  Країна Експорт Частка в експорті %
1 Китай 923 442 9,0
2 Єгипет 836 693 8,2
3 Індія 814 261 7,9
4 Туреччина 786 728 7,7
5 Нідерланди 732 188 7,1
6 Іспанія 572 118 5,6
7 Італія 380 006 3,7
8 Польща 353 094 3,4
9 Білорусь 319 811 3,1

Як повідомлявв раніше Landlord, українські аграрії встановили рекорд із експорту зернових – 50,4 млн тонн за рік.

Поділися
Показати ще