Про секрети нового українського бренду – «мед з душею» розповідає SEEDS.
«Ми, по суті, повторили шлях бджоли в природі. Все те, з чого складається наш продукт, не містить жодних штучних елементів, створених людиною», – розповідає пасічник Андрій Горбонос про те, як продати абсолютно екологічно чистий мед.
Він наголошує: важливо, аби солодкий продукт зберігався у природніх для нього умовах.
«Тут тільки мед і тільки бджолиний віск, який зберігає всі корисні властивості меду. Ми лише додали йому певної форми, – показує Андрій Горбонос на упаковки, виготовлені з воску.
Читайте: Чим частують на Різдво карпатські фермери
За словами фермера, тару для пакування меду створюють із допомогою спеціальних силіконових форм. Із них пасічники відливають баночки різних форм та розмірів.
Андрій Горбонос розповідає: має налагоджене виробництво. Віск перед відливом плавлять, очищують від домішок.
До речі: віск – продукт недешевий. На 10 грамів меду бджола виробляє лише 1 грам воску. Тож, придбавши мед у восковій тарі, покупці можуть не поспішати її викидати. Воскові баночки можна переплавити на якусь гарну фігурку чи свічку. А можна в ній і далі зберігати мед чи якісь солодощі, каже пасічник.
Продукція Андрія Горбоноса продається під брендом MEDUSHA. А розшифровується це слово дуже просто: «мед із душею».
“У нас є контракт з пасічниками з великою асоціацією пасічників. Все те, що дістається з вулика, одразу ж їде до нас. Без обробки, без розігріву, без нічого”, – наголошує Андрій на принцах виготовлення екологічно чистого продукту.
Говорить: до солодкої продукції пред’являє високі вимоги, тож його мед і віск сертифікований, мають паспорти й пасіки. Тому й купують мед із Дніпра не лише в Україні, а й в Ізраїлі та Арабських Еміратах.
Landlord раніше розповідав про зразковий маркетинг сімейного бренду українських братів-пасічників.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!