Керівництво McDonald’s оголосило про плани розширення до 2027 року, що включає значне збільшення кількості ресторанів по всьому світу та запуск нової мережі.
Про це пише ВВС.
Згідно з планами McDonald’s відкриє 10 000 нових ресторанів, і лише 900 із них – у США. Таким чином у McDonald’s буде вже близько 50 000 ресторанів.
Ще 1900 ресторанів відкриють на міжнародних ринках, де компанія безпосередньо керує власними закладами. Інші 7000 – на міжнародних ліцензованих ринках, більшість з яких буде відкрито у Китаї.
Виконавчий директор компанії Кріс Кемпчинскі заявив, що Китай, зрештою, може стати найбільшим ринком McDonald’s.
Також компанія заявила про відкриття нової мережі кав’ярень CosMc’s, яка працюватиме у тому ж сегменті ринку, що й Starbucks.
Перший CosMc’s відкриється вже у грудні в передмісті Чикаго, а до кінця 2024 року планується відкриття ще близько десяти закладів, переважно у Техасі.
Назва нового бренду походить від талісмана McDonaldland – прибульця з космосу, який з’являвся у рекламі наприкінці 1980-х – на початку 1990-х років.
У меню ресторану будуть переважно солодощі та кава, а також кілька традиційних страв McDonald’s.
Читайте також: McDonald’s відкрив перший ресторан на Кіровоградщині
Згодом мережу CosMc’s розширять на міжнародні ринки.
Компанія також оголосила про створення стратегічного партнерства з Google (входить в Alphabet Inc.) для впровадження хмарних технологій і рішень у сфері генеративного штучного інтелекту в мережі ресторанів.
McDonald’s має намір розширити свою програму лояльності до 2027 року з нинішніх 150 млн учасників до 250 млн.
Компанія планує капіталовкладення в розмірі $2,5 млрд на 2024 рік і має намір збільшувати їх щорічно на $300-500 млн до кінця 2027 року.
Акції McDonald’s втрачають у ціні 0,1% під час торгів у середу. З початку поточного року їхня вартість зросла на 8,6%
Нагадаємо, McDonald’s припинив використовувати помідори для приготування їжі в більшості своїх закладів на півночі та сході Індії на тлі п’ятикратного зростання ціни них, оскільки несприятливі погодні умови обмежили врожайність цієї культури.
Виявляючи турботу про диких бджіл, кілька ресторанів McDonald’s у Швеції обладнали на своїх дахах вулики і висаджують навколо квіти та різноманітні рослини. Віддати належне природоохоронному проекту цих локацій покликана ініціатива компанії – створення McHive. У новому міні-ресторані не подають бургерів і фрі – він функціонує як повноцінний вулик.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!